اقتصادی

دستیابی به استقلال یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب، در اردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید که این انقلاب از حرکت و نهضت امام راحل ایجاد شد و در وجود ایشان معجزه مکتب شیعه و امام حسین (ع) نهفته بود.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیداری که با مردم اصفهان داشتند بیان فرمودند که «آنچه که بلوک غرب و استعمار از آن ترس دارد این است که انقلاب اسلامی یک روش جدید در مقابل لیبرال دموکراسی است.»

نماینده مردم اردستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با همافران فرمودند که در طول تاریخ ایران هیچ روزی برای ملت ایران مهم‌تر از ۲۲ بهمن نیست چراکه روز شکوفایی استعدادها و به پا خاستن ملت ایران است.

طباطبایی نژاد بیان کرد: ۲۲ بهمن آن نهالی است که حضرت امام در سال ۴۲ ایجاد کرد و سپس در سال ۵۷ خود را نشان داد و انقلاب به پیروزی رسید که باعث حیرت جهانیان شد.

وی تاکید کرد: این که یکی از شعارهای متداول اوایل انقلاب «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بود به این دلیل است که فلسفه وجودی امام و انقلاب نه تکیه بر غرب است و نه شرق بلکه تکیه بر خدا و ایمان مردم ملاک اصلی است.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: امروز بعد از ۴۴ سال کم‌کم این تفکر نه تنها در ایران بلکه در دنیا و خاورمیانه حرفی برای گفتن دارد و ایران امروز کاملاً مستقل عمل می‌کند و توجهی به حرف شرق و غرب ندارد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: این که دشمنان از ابتدا با جمهوری اسلامی مخالفت و دشمنی می‌کنند به خاطر این است که ما با انقلاب اصل تفکر و فلسفه وجودی آنها را نقض می‌کنیم همچنین ما در آرمان‌های خود گفتیم که «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و این مهمترین آرمان ما است.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی اگر قرار باشد تصمیمی برای ملت گرفته شود با مشورت با خود مردم اتخاذ می‌شود، استقلال یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب است و در همه عرصه‌ها در انقلاب اسلامی وجود دارد.

نماینده اردستان گفت: رهبری در دیدار با همافران فرمودند که خیلی از کشورها به دنبال استقلال طلبی بودند اما فرق استقلال طلبی ایران با دیگر کشورها این است که استقلال‌طلبی ما برخاسته از دین است و یک تفکر دینی و اعتقادی در آن وجود دارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا