جامعه و خانواده

دستگیری دو تن از عوامل اغتشاشات در شهرستان ری/ سارق میلیاردی پل‌های آهنی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو اغتشاشگر، دستگیری شبه نظامیان و سارق پل های میلیاردی فولادی خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به مهم ترین پرونده پلیس در شهرستان ری از دستگیری دومین نفر از سرکردگان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: و در ادامه برای کشف نقطه اصلی اغتشاشگران و مخلان نظم اجتماعی. ، که از طریق استفاده از ظلم. و با سوار شدن بر موج اعتراضات مردمی، اقدام به تخریب و ساماندهی آتش زدن اموال عمومی و اماکن دولتی کردند، پلیس آگاهی این قانون موفق به کشف هویت و مکان 2 نفر از سران و افراد کانون مسبب هرج و مرج شد. در منطقه زادگاه ری.

وی در ادامه درباره دستگیری این دو متهم گفت: با تکمیل مفاد قانون، پلیس آگاهی به محل مورد نیاز مراجعه و با انجام کارهای مختلف، هر دو متهم را دستگیر و به اداره پلیس آگاهی تحویل دادند. پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم با دریافت مدارک پلیسی اعتراف کرد که اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به تخلف از قوانین عمومی کرده است. در ادامه متهمان به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات ادامه دارد و اقدامات قانونی برای دستگیری دیگر حامیان متهم ادامه دارد.

عوامل درگیری در کهریزک دستگیر شدند

جلیلیان با اشاره به دستگیری عاملان درگیری در منطقه کهریزک گفت: پس از درگیری های فراوان پلیس منطقه عوامل درگیری را در اینجا شناسایی و دستگیر کرد.

رئیس پلیس شهرستان ری همچنین گفت: پس از تحقیقات پلیسی، هویت و مکان مخفی متهم کشف شد و پس از اجرای قانون، هر پنج نفری که باعث این درگیری شدند در این محل. زمان در حال انجام کار دستگیر شدند. و در بازرسی از این مکان های مخفی شش ابزار اعم از چاقو و چاقو کشف شد. بعداً با آغوش باز به پلیس آگاهی منتقل شدند و پس از پایان تحقیقات و تشکیل سند، تحویل دادسرا شدند.

سارقی که میلیاردها اموال کشور را فروخته بود دستگیر شد

فرمانده انتظامی ری با اشاره به دستگیری سارق چند میلیاردی گفت: در پی دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی مبنی بر سرقت پل آهنی در منطقه قیامدشت، رسیدگی به این پرونده در برنامه های پلیس محلی قرار گرفت. .

وی افزود: ماموران کلانتری 174 قیادشت وقتی در نهایت متوجه صحت ماجرا شدند با بررسی علائم و رصد تصویری سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ری ادامه داد: نمایندگان کارگروه کلانتری کیامدشت پس از شناسایی ناقلان جرم در محدوده جرم، با مشاهده یک سارق در حال سرقت و دستگیری متهم به ارتکاب جرم به زندان منتقل شدند. ایستگاه پلیس.

جلیلیان با اشاره به اظهارات متهم گفت: سارق علاوه بر اظهارات مجرمانه خود، چندین فقره سرقت خیابانی به مبلغ پنج میلیارد ریال را مطرح و پس از تحقیقات و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا