اقتصادی

دستاوردهای دولت سیزدهم اطلاع رسانی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان سمنان با موضوع مشارکت در انتخابات به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه خدمات ارزنده نظام همواره موجی از نشاط و امیدواری را در دل مردم ایجاد کرده است، ابراز داشت: به همین منظور بیان دستاوردهای دولت سیزدهم یک ضرورت است.

وی افزود: مسئولان و مدیران استان سمنان باید عملکرد، خدمات ارزنده و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها را به منظور امید آفرینی برای آحاد اقشار مردم جامعه، تبیین و اطلاع رسانی کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای تحقق افزایش مشارکت و جهاد تبیین باید در استان تلاش شود، گفت: گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه برگزاری امر انتخابات به صورت مدون و جامع می‌بایست تهیه و به دبیرخانه قرارگاه جهاد تبیین ارائه شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: جلسات قرارگاه جهاد تبیین در سطح شهرستان‌ها نیز به صورت مستمر و متناظر با استان برگزار و اقدامات باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تولید محتوا با موضوع خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به صورت خاص باید مَد نظر باشد.

دکمه بازگشت به بالا