ورزش

در عمل انقلابی باشیم نه حرف و شعار/ به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نکشیم

در عمل انقلابی باشیم نه حرف و شعار/ به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نکشیم

با یک تحلیل ساده می توان دریافت که از سال 93 و زمانی که کار قوی پلتفرم ها در سریال سازی، مخاطبان سریال های ماهواره ای کاهش چشمگیری داشته و بیشتر مخاطبان به تماشای فیلم ها و سریال های خانگی روی سکوها رفته اند. این کاهش مخاطبان ماهواره ها به دلیل تولید سامانه های مخاطب پسند در این پلتفرم هاست و این خود دستاوردی برای حوزه فرهنگ محسوب می شود، هرچند فرهنگ دولت ندانسته دست به این دستاورد زده است، اما حقیقت در باره. 40 درصد از مخاطبان شبکه های ماهواره ای کاهش یافته که نشان از ادامه این روند دارد.

به گزارش شرکت رسانه آنا، سریال کوتاه معروف «سقوط» از شامگاه پنجشنبه 24 دی ماه در یکی از تریبون های داخلی (فیلمئو) آغاز شد.

این تصمیم در این فرهنگ کار درستی است. امروز به عنوان دونده بخش فرهنگی باید درک کنیم که اگر به کسانی که هنرمندان، سینما، تلویزیون و تریبون ها را کنار می گذارند اعتقاد داشته باشیم و اجازه ندهیم این چند روند روی سکو پخش شود، کم مهارت خود را در فیلم نشان داده ایم. . وضعیت فعلی..

در واقع برخی سریال ها از نظر محتوایی دچار مشکل شده اند، اما به دلیل برخی مشکلات محتوایی، تولید و پخش سریال در این بسترها نباید تعطیل شود و مردم دوباره به ماهواره هدایت شوند.

به قول معروف «قیصریه به خاطر دستمال نسوخته» اتفاقاتی به خاطر حضور این بازیگر و حرف هایش بوده است.

مسئولان دولتی و دست اندرکاران سینما و سریال باید هر چه زودتر به سینماگران کمک کنند تا اقدامات متعددی برای تریبون ها انجام شود تا روند تولید در این حوزه متوقف نشود. توقف تولید فیلم و سریال در تلویزیون و تریبون ها آگاهانه یا ناخودآگاه مخاطب را به سوی شبکه های ماهواره ای سوق می دهد.

به جای کمک به تولید در این حوزه، نباید چرخ هنرمندان دست اندرکار تولید فیلم و سریال برای تریبون ها و تلویزیون را در این شرایط قرار دهیم.

می توان برای حل مشکل بین ساترا و وزارت ارشاد فکری کرد و تریبون ها و بزرگان و ناظران سینما و تلویزیون درگیر شوند تا این جهات برای همیشه تمام شود اما کارگردان یا تهیه کننده ترس نداشته باشد. از بیرون آمدن از آن سریال تلویزیونی.

البته مشکلاتی هم وجود دارد، مثلاً وقتی این سه فرآیند فقط در مورد دوره تاریخی اتفاق افتاده است، این موضوع توسط کارگران و رهبران تحلیل و بررسی می شود، اما در این فرآیندها امکان جذب مخاطب و. از تماشای ماهواره ها و مسدود کردن شبکه هایی که به خوبی برای حمله به فرهنگ محلی کار می کنند، خودداری کنید.

مهم نشان دادن فضا است تا بازیگران و سایر عوامل فیلم بدانند که کل پروژه به خاطر چنین موضوعی یا حرکت چنین افرادی و بازیگر فیلم یا کارگردان متوقف نمی شود و این یک سینما و تولید سریال در جمهوری اسلامی ایران

اینکه بازیگر دستمزد خود را به طور کامل دریافت کرده و پس از پایان فیلمبرداری تصمیم به جابجایی و توهین به روند فیلم گرفته است، البته ربطی به کل پروژه ندارد و نباید کل پروژه به دلیل تصمیمات شخصی یا حتی خودخواهی از بین برود. . از یک نفر..

بر همگان واضح است که اکثر فیلم ها و مجموعه فیلم های ما سرمایه دولت در بیت المال هستند، بنابراین نمی توان کارهای انجام شده در بیت المال برای تبلیغ فیلم و سینما را به طور کامل حذف کرد. تولید سریال در ایران چون یک نفر اشتباه کرد.

در واقع بازیگرانی که از ایران مهاجرت کردند و فعالیت سیاسی را آغاز کردند آینده ای نداشتند و این کم کاری و سیاه شدن آینده هنر را دیگران نیز به خود دید اما نمی توان تاریخ سینما و سریال های بعد از انقلاب را به کلی نادیده گرفت. چون فیلم های دیگر را انجام می دادند یا کارهایی انجام می دادند که پخش یا نمایش نمی دادند.

در اینجا رسانه‌های داخلی و مدیران فرهنگی باید نقش مسئولانه داشته باشند و به شبکه‌هایی نپیوندند که فقط می‌خواهند برای دیگران در حوزه فرهنگی محدودیت ایجاد کنند. توافق با مخالفان در شرایط کنونی که آب به آسیاب دشمن می ریزد بر روی هنر و سینماتوگرافی ادامه دارد.

در واقع اگر رسانه های داخلی به حرف این افراد که می خواهند خود را مردمی نشان دهند گوش ندهند، این افراد از نام و حرفشان حذف می شوند و مانند همکاران سابق خود را فراموش می کنند.دیگران حرکت کردند.

باید بدانیم که ارکان فرهنگ و هنر در این کشور زیاد است و اگر رئیس جمهور نبود، بارها در این حوزه نمی گفتند که هیچ کاری در آن نیست. در واقع از نظر فرهنگی و سینمایی چرخی باقی نمانده که هرکسی بخواهد چماق بگذارد پس جای درست را حمایت کنید و جای درست را نقد کنید تا قوی و قوی راه را ادامه دهیم.

در این زمان طبیعت و رفتار باید هنر و فرهنگ و تغییر باشد نه حرف و شعار. به فرموده پیامبر خدا، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله: مؤمن عاقل و عاقل است. اگر این اتفاق هم برای رهبران و هم تصمیم گیرندگان باهوش و با اخلاق بیفتد، آینده ای روشن و مثبت در انتظار فرهنگ و سینما و تئاتر کشور خواهد بود وگرنه فرهنگ و سینمای منطقه در آینده چیزی جز خاطره نخواهد بود. .

پایان داستان/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا