فرهنگ و هنر

در این تصاویر با یک هنرمند مشهور ملاقات کنید

هنرمند مشهور امپرسیونیست کلود مونه بسیاری از نقاشی های الهام گرفته از خانه و باغ خود را خلق کرده است.

به گزارش سی وی نت، «ل «کلود مونه» هنرمند سرشناس فرانسه از جمله هنرمندانی است که محیط خود را موضوع نقاشی خود قرار داده است. مونه از محیط اطرافش برای خلق نقاشی هایی استفاده کرد که دید ما را نسبت به رنگ و جغرافیا تغییر داد.

مونه در نرماندی فرانسه بزرگ شد. او به عنوان یک فیلمساز در همین منطقه شناخته شد. در سال 1862، در آغاز کار خود به عنوان یک هنرمند، در پاریس به تحصیل نقاشی پرداخت. او تصمیم گرفت نوعی نقاشی در فضای باز یاد بگیرد. او سرانجام در شهر کوچک Giourney در فرانسه ساکن شد.

در کنار این عکس ها سراغ یک هنرمند معروف بروید

خانه مونه در گیورنی

آرامش این مکان باعث شد مونه طبیعت را به بهترین شکل ممکن ببیند. مونه یکی از پیشگامان جنبش امپرسیونیسم فرانسه بود. مونه از سال 1883 تا زمان مرگ او در سال 1926 به مدت 43 سال در خانه گیورنی زندگی کرد.

در کنار این عکس ها سراغ یک هنرمند معروف بروید

باغ هنرمند در Giorney 1902 توسط کلود مونه

خانه را به اندازه ذائقه اش بزرگ کرد. او می خواست فضایی داشته باشد که بتواند همزمان رنگی زندگی کند. آتلیه نقاشی او در انبار خانه قرار دارد و اتاق نشیمن و حمام مجزا دارد. این فضا همیشه برای خلق یک تابلو در حرکت است. البته این خانه با نقاشی های دیگری مانند مانه س، سزان و سیسلی تزئین شده بود.

در کنار این عکس ها سراغ یک هنرمند معروف بروید

تصویر بالا اولین شرکت نقاشی مونه را نشان می دهد. این مکان در نهایت به محل ملاقات صنعتگران، مجموعه داران و منتقدان تبدیل شد.

هر اتاق در این اتاق به خوبی تجهیز شده است. این ساختمان یک پروژه هنری برای مونه محسوب می شود. هر خانه دارای شخصیت، رنگ ها و عناصر مختلف نقاشی است.

در کنار این عکس ها سراغ یک هنرمند معروف بروید

بهار در باغ “مونه”

در کنار این عکس ها سراغ یک هنرمند معروف بروید

«نیلوفرهای آبی» اثر کلود مونه

نقاشی در فضای باز به مونه اجازه داده است که زمان بیشتری را در زمینه کاری خود بگذراند. او از این فضای سبز فوق العاده لذت می برد. این فضا محل برخی از معروف ترین نقاشی های او شد: مجموعه ای از نیلوفرهای آبی. این مجموعه شامل 250 نقاشی رنگ روغن بزرگ است که در حال حاضر در گالری های سراسر جهان قرار داده شده است. بنابراین، جای تعجب نیست که بازدیدکنندگان خانه مونه بلافاصله برای دیدن نیلوفرها به پل روی باغ بروند.

10 سال پس از نقل مکان در این خانه، مونه در حال ایجاد “باغ آبی” است که بر سبک آسیایی تأثیر می گذارد. او برای این کار از آب یک رودخانه مجاور برای کاشت گل، درخت و درختچه استفاده می کند تا منظره مورد علاقه خود را خلق کند. به این ترتیب پارک به تنهایی تبدیل به یک اثر هنری شد.

در کنار عکس ها به سراغ یک هنرمند معروف بروید

خانه مونه

در کنار این عکس ها سراغ یک هنرمند معروف بروید

«تالاب نیلوفر آبی» اثر کلود مونه

نوع تخت مونه که ژاپنی ها برای پل چوبی که از دریاچه به پارک می رود در سال 1895 انتخاب کردند و معروف ترین نقاشی های روی پل اکنون در گالری ملی لندن و گالری ملی واشنگتن وجود دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا