جامعه و خانواده

در اوج کرونا به سر می‌بریم / ماسک سوپاپ‌دار نزنید

یکی از بیماران مبتلا به بیماری عفونی با اشاره به افزایش شیوع این بیماری در اطراف گفت: “نسبت بیماران ارسال شده به بیمارستان به طرز چشمگیری افزایش یافته است و ما هم زمان هستیم.” در بسته. بنابراین ، مردم باید مراقب باشند ، در عین حال ، دولت مجبور است از هرج و مرج جلوگیری کند.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر مینو مهرز گفت وی در مورد انتقال کروناویروس از هوا گفت: “به طور کلی ویروس می تواند در یک محیط بسته باقی بماند. اگر مدت طولانی در خانه بمانیم حتی در پوشش نیز می تواند باعث عفونت شود. “” بنابراین ویروس مدتی در هوا می ماند ، اما مدت زمان بستگی به بسیاری از چیزها هنوز در حال مطالعه است.

وی افزود: براساس این ادعا مبنی بر مسافرت هوایی با تاج ، تحقیقات انجام شده در دنیا انجام شده است ، با این حال آنها گفتند که این نوع انتقال در برخی موارد و همچنین در بیمارستان ها امکان پذیر است ، به معنای آن در سیستم بهداشت نیست. haswa معتقد نیست که انتقال هوا هوایی است ، اما ویروس مدتی در هوا می ماند و مخفیانه آن را از طریق هوا به شخص منتقل می کند. او نفس می کشد که انتقال کرونا با تماس با بالکن کنترل می شود اگر کسی علاقه مند است ، باید دستان خود را بشویید. بنابراین هوا در جو وجود دارد ، اما ما هنوز نمی دانیم چه مدت در هوا است. بنابراین در یک محیط بسته بدون پوشش می توان به راحتی به هوا و فرستنده انتقال داد.

نشان می دهد که در سایر محیط ها ، ویروس حتی اگر افراد در تماس نزدیکی با هم باشند و آن را پوشش ندهند ، می تواند منتقل شود.“البته ، از آنجا که هوا در داخل خانه می خوابد ، بیشتر احتمال دارد که آلوده شود. ما همیشه می گوییم پنجره را به داخل هوا باز کنید تا هوا وارد شود. به عنوان مثال ، برای فردی که مبتلا به سل است ، توصیه می شود روزانه چندین بار هوا برای استراحت باکتری های موجود در هوا استنشاق شود ، اما وقتی هوا بسته و مقاومت می کند ، انتقال ویروس معمولاً راحت تر است.

وی با بیان اینکه درباره شرایط آب و هوایی در مسیرهای ریلی وجود دارد ، گفت: در داخل خط راه آهن ، محاصره با افرادی که ماسک دارند ، بسته است. جای تاسف دارد که ما دیدیم که برخی از افراد هنوز بدون ماسک وارد مترو می شوند که این بسیار خطرناک است. اتومبیل و اتومبیل ، جایی که افراد نزدیک به یکدیگر هستند ، مکان خطرناکی برای گسترش کرونا ویروس هستند. بنابراین مردم باید مطمئن شوند. در عین حال ، تا حد امکان فعالیت بدنی را انجام دهید.

مهرز با تأکید بر اینکه اکنون که ما در وسط شیوع بیماری هستیم ، مردم نباید تا حد ممکن از خانه خارج شوند ، گفت: “اگر خانه را ترک کنید ، حتماً ماسک بپوشید و برگردید. فوراً در خانه. ” همزمان در مهمانی ها شرکت نکنید.

وی افزود: ما دریافتیم که تعداد زیادی از بیماران پس از راه اندازی مجدد و تحویل Covid_19 به عنوان برنامه به عنوان مهمانی آمدند. اگر در این مناطق اقدامات پیشگیرانه انجام نشود ، مجدداً بسته می شوند. به همین دلیل باید جشن ها ، عروسی ها ، اعیاد و غیره تعطیل شود. اکنون دیدیم که بسیاری از افراد به عنوان یک خانواده آلوده می شوند.

وی گفت: استفاده از ماسک از پیشگیری برای پیشگیری از بیماری های قلبی است. استفاده از پتو اشتباه است. زیرا اکثر این پوشش ها استاندارد نیستند و هوا را رها می کنند. به همین ترتیب ، اگر فردی با Covid_19 از دریچه دریچه ای استفاده کند ، نیروی تنفس آنها اندام تنفسی را از دریچه بیرون می کشد و بیشتر ویروس را گسترش می دهد. از این ماسک ها به عنوان ماسک های N95 یاد می شود ، اما استاندارد نیستند و گاهی جعلی هستند.

وی در مورد وضعیت Covid_19 در کشور گفت: ویزیت بیماران بیمارستانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است اما ما در بالاترین سطح هستیم. بنابراین افراد باید مراقب باشند و تا حد امکان از خانه خارج نشوند ، حتماً از کلاه خود استفاده کنید و همیشه دوش را در خاطر داشته باشید. در عین حال ، دولت باید اجتماعات عمومی را محدود کند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا