جامعه و خانواده

درخواست سینمایی ها از حسن روحانی: ” به هنرمندان واکسن بزنید”

در نامه ای به رئیس جمهور ، کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای ایران – فیلمبرداران خواستار ممنوعیت تولید همه سینما ، تئاتر و تلویزیون شده اند.

به گزارش سی وی نت ، با اشاره به روابط عمومی سران سینمای ایران ، در متن نامه سران سینمای ایران و سینماگران و مسئولان آمده است که رئیس جمهور:

“به نام خدا

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

قدرشناسی و احترام

یادآوری می شود که فیلم سازان سینما و اتحادیه تولیدکنندگان سینمای ایران دو نامه در مورد نیاز و فوریت واکسیناسیون سینما ، حضور وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی کرونا ارسال کرده اند که متاسفانه مورد قبول واقع نشده است.

نیاز به ایجاد فیلم ها و نمایش های تلویزیونی و نمایش های خانگی برای مصرف انسان ، که در این عصر بیماری های عفونی و نیاز به پر کردن اوقات فراغت آنها ، به عنوان یک مسئله فوری ، به یک موضوع اصلی تبدیل شده است. مدیریت سیاسی-سیاسی بزرگ. متأسفانه ، علیرغم بحث و گفتگوهای فراوان با وزارت بهداشت در مورد اهمیت داروهای مرتبط با این موضوع مهم ، مانند داروهای دارای عوارض جدی ، تاثیری نداشته است.

آقای رئیس جمهور ، شما می دانید که ممکن است سینماگرانی که مقابل دوربین و در موقعیت مشترک محکم کار می کنند (برای کارهای مهم ، نباید ماسک بزنند و معاشرت کنند و دیگران) که در صنعت فیلم و همچنین رادیو و تئاتر کار می کنند سیستم ها. میزان بیماری های قلبی عروقی آنها صد برابر بیشتر است و بسیاری از افراد مشهور و مشهور در سینما و فیلم سازی ، از جمله پیرمردها و افراد تحصیل کرده و بازیگران و حتی برومند جوان ، به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب درگذشتند. سالها پیش ، در مورد برداشتهای فرهنگی و اجتماعی. در شرایطی که بهار امسال اعلام شد افرادی که در ضبط بحث انتخابات در تلویزیون و سازمان صدا و سیما مشارکت دارند – که البته مهم و مناسب است – اما هنوز هم برخی از انواع تبعیض وجود دارد. در این تصمیم این مسئولیت افرادی است که آن را از دست داده اند و مشکلات اجتماعی آن و مسئولیت کسانی است که تصمیم می گیرند. بنابراین ، برای حمایت از اوقات فراغت مردم و خانه ها در شرایط اضطراری ، باید به واکسیناسیون زودهنگام هنرمندان مشغول برنامه ، نیاز به کارکنان سینما توجه کرد. این روزها و ماه های آخر سلطنت شما .

همچنین ، بسیاری از طبقات فیلم های سینمایی در تلاشند تا از تعطیلی صنعت هنر جلوگیری کرده و محتوایی را فراهم کنند که باعث بیکاری شود و در نتیجه عزیزان و خانواده های آنها مشکلات اقتصادی بیشتری داشته باشد. کار ، که به همکاری نزدیک و همکاری هنرمندان با یکدیگر احتیاج دارد ، هیچ مانعی برای رعایت قانون بهداشت نیست.

هر از گاهی؛ اعضای دو انجمن صنفی ، “صنف سینما و صنف سینمای ایران” و “رهبران و تهیه کنندگان سینما” از رئیس اجرائیه می خواهند که در برنامه ملی ویرایش و ازدیاد تاج حضور داشته باشد. واکسن ، به وزارت بهداشت دستور داد که در ساخت سینما ، سیستم های تلویزیونی و رادیویی و نمایشگاه های در دست ساخت ، و همچنین بیماران خاص و کشاورزان که بخشی از کلینیک سینما و سازمان کارکنان مهم هستند ، مانند عملکرد مناسب واکسن علیه مقدسین و رسانه های مورد اعتماد تغییرات ایجاد شده (مهمترین سال) در لیست واکسنها و ضروری است.

“بدون شک ، هنرمندان درگیر در این پروژه (و خانواده های آنها) همیشه سپاسگزار این فرمایش حق تعالی خواهند بود.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا