فرهنگ و هنر

دارایی های استان مرکزی به ثروت تبدیل شود

سی وی نت / ایتی رئیس اداره فواید عامه و خدمات اجتماعی ، گردشگری و کار گفت: “آقای ولایت کارهای زیادی با اختیارات زیادی دارد که باید به موقع انجام شود.”

علی حاجی شیذری در تاریخ 12 آذرماه به احترام مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی منطقه مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مسیر رشد و توسعه است ، افتخار می کند. فرهنگ سه بعدی ، گردشگری و دست ، یکی از کاربردهای مورد استفاده در این برنامه است. وی این دارایی را مقدمه اقتدار دانست و افزود: با معرفی باید وارد عرصه برند سازی ، تجارت و بازاریابی شد تا منطقه مرکزی به یک مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی گفت: “در دنیای امروز صنعت گردشگری و صنایع دستی بسیار مهم است. این جنبش صنایع دستی حرکت کرده است.

وی با اشاره به شرایط کاری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: این اداره کل دارای 133 کارمند است که 52 درصد آنها دارای مدرک لیسانس هستند و باید ارزش آن مشخص شود آنها مفید هستند زیرا تجهیزات می توانند اهدا شوند اما در اختیار دارند. ” به دست آوردن سر انسان دشوار است.

زندگی در تاج به معنای بستن سفر نیست

به گزارش سی وی نت ، در این جلسه روابط سیاسی ، امنیتی و اجتماعی دولت مرکزی س questionsالاتی را ایجاد کرد که چرا منطقه مرکزی باید یک منطقه ترانزیتی در گردشگری باشد؟ وی گفت: اگر معرفی قدرت و اقتدار با موفقیت انجام شود ، دسترسی محلی افزایش می یابد و در این حالت ، صاحبان هتل بیش از این متضرر نمی شوند.

بهروز اکرمی با اعلام اینکه این روزها باید در کرونا زندگی کنیم ، گفت: زندگی در کرونا حرفی نیست ، منطقی است ، زندگی در کرونا به معنای پایان سفر و صنایع دستی است؟ بدیهی است که نه ، ما باید متناسب با این شرایط سازماندهی و طراحی کنیم و در سه زمینه فرهنگ سنتی ، مسافرت و صنایع دستی تفاوت ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی برای منطقه مرکزی بسیار مهم است و امیدواریم بتواند اقتصاد را بیش از هر زمان دیگری احیا کند و شاهد توسعه این منطقه در منطقه باشیم.

40 بنای تاریخی منطقه مرکزی در حال مرمت است

در این مراسم ، مدیر فرهنگی منطقه مرکزی ، به عنوان بخشی از برنامه ریزی و برنامه ریزی این مجموعه ، به انتقال بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری به مناطق دیگر و مرمت بناها اشاره دارد. ، افزود: مرمت 40 موزه ، انتقال سه سایت خبری آباد ، خانه میرزا حسن آشتیانی و خانه امیر مفخم و افتتاح کاروانسرای دو فرمانروای دلیجان از جمله برنامه هایی است که میراث فرهنگی را معرفی می کند. منطقه.

مصطفی مرزبان افزود: منطقه مرکزی در 110 منطقه حدود 9000 صنعتگر و صنعتگر دارد و همچنین سازنده برجسته صنعتی در کشور است ، به طوری که اکنون ده شهر دارای فروشگاه و به زودی بازار هستند صنایع دستی شهرستان خنداب در زرندیه افتتاح می شود.

به گزارش سی وی نت ، در این جلسه ، علیرضا ایزدی 19 ماه را در مرکزی رشد و تمجید از مصطفی مرزبان به عنوان رئیس جدید میراث فرهنگی منطقه کرد.

ایزدی به عنوان مدیرکل وزارت امور فرهنگی وزارت میراث فرهنگی منصوب شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا