ورزش

خوشحالی ملی پوش سابق کراپ از باخت گیتی‌پسند و تساوی مس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتسال کراپ الوند امروز جمعه در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با یک گل فرش آرا مشهد را شکست داد و به جمع سه تیم برتر جدول یعنی گیتی پسند، مس سونگون راه یافت. و سن ح ساوه با 31 باب.

گیتی پسند امروز 3 بر 6 مقابل مقاومت البرز به برتری رسید و مس در سنا به تساوی 3 بر 3 دست یافت.

مهدی جاوید ملی پوش سابق فوتسال و بهترین بازیکن سال گفت: بازی سختی برای ما بود. ما یک نظرسنجی از آرا داریم، اما منظور آنها سرزمین های مختلف است. آنها محکم در سرزمین خود مستقر هستند.

بازیکن کراپ ادامه داد: در این بازی کمترین جایگاه را در مسابقات خود کسب کردیم. خدا را شکر که متمرکز هستیم. ما می دانیم که اگر روی روشی که مدیر انجام می دهد اصرار داشته باشیم، نتیجه می گیریم. خدا را شکر که به هدف رسیدیم و پول خود را پس انداز نمی کنیم. امیدواریم این مسابقات ادامه داشته باشد.

جاوید درباره بازی آخر هفته آینده مقابل فولاد زرند توضیح می دهد: مبارزه فولاد زرند مقابل ما بی تاثیر نبود. انتظار نداشتیم جلوی زرند گل بزنیم. برای کسب هر سه امتیاز باید پیروز شویم. با نقاط قوت ما به عنوان کودک و یک مدیر عالی، پیروزی دور از دسترس نیست.

وی در پایان در گفتگو با سیمای قزوین با اشاره به نتایج سایر گروه های مبارزه با محصول گفت: خدا را شکر از سه امتیاز برخوردار شدیم. ما هر دو سه امتیاز گرفتیم اما رقبای ما شکست خوردند. خوشحالی او دوچندان شد و ما را بیشتر به وجد آورد.

دکمه بازگشت به بالا