جامعه و خانواده

خور استان اصفهان با زلزله ۴.۱ لرزید/ثبت ۷ خردلرزه در هیر استان اردبیل

خور استان اصفهان با زلزله ۴.۱ لرزید/ثبت ۷ خردلرزه در هیر استان اردبیل

در هفته گذشته هیر استان اردبیل با ۷ زمینلرزه کوچک لرزید، ضمن آنکه خور استان اصفهان با زلزله ۴.۱ لرزید و استان کرمانشاه نیز زمینلرزه‌هایی به بزرگای ۳.۴ تا ۳.۹ را تجربه کرد.

به گزارش سی وی نت، در هفته گذشته هیر استان اردبیل با ۷ زلزله کوچک دو زلزله ۲.۵ و دو زلزله ۲.۶ و زلزله‌های ۲.۷ ، ۲.۸ و ۲.۹ لرزید.

همچنین قصر شیرین استان کرمانشاه با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۴، سرپل ذهاب استان کرمانشاه با زمینلرزه‌های به بزرگای ۳.۹ و ۳.۶ و گهواره استان کرمانشاه با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ لرزیدند.

خور استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ را تجربه کرد.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۸ آنلاین

در قاضی استان خراسان شمالی زلزله ۲.۸ و در بوئین زهرای استان قزوین زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

یکشنبه ۹ آنلاین

در بلوک استان کرمان زلزله ۲.۸، در ساغند استان یزد زلزله ۲.۸ و در جناح استان هرمزگان زلزله ۲.۷ رخ داد.

در فاریاب استان کرمان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۵ کیلومتری رخ داد که کانون آن در ۲۰ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری بلوک استان کرمان و ۶۰ کیلومتری زیارتعلی استان هرمزگان بوده است.

بهاباد استان یزد زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۴۹ کیلومتری بهاباد، ۵۴ کیلومتری ساغند و ۶۹ کیلومتری بافق این استان گزارش شد.

دوشنبه ۱۰ آنلاین

در علی‌آباد استان گلستان زلزله ۲.۶، در ارمارده استان کردستان زلزله ۲.۸، در دهرم استان فارس زلزله ۲.۷، در قلعه قاضی استان هرمزگان زلزله ۲.۸، در هیر استان اردبیل دو زلزله ۲.۵ و دو زلزله ۲.۶ و زلزله‌های ۲.۷ ، ۲.۸ و ۲.۹، در مود استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۵، در مورموری استان ایلام زلزله ۲.۶، در درب گنبد استان لرستان زلزله ۲.۹، در خرانق استان یزد زلزله ۲.۶ و در امام حسن استان بوشهر زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

قصر شیرین استان کرمانشاه با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۱۴ کیلومتری قصر شیرین این استان و ۱۸ کیلومتری عراق گزارش شد.

فین استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۵ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۴ کیلومتری فین،۴۳ کیلومتری قلعه قاضی و ۴۵ کیلومتری بندرعباس این استان به ثبت رسید.

سه‌شنبه ۱۱ آنلاین

در بابامنیر استان فارس زلزله ۲.۶، در امام حسن استان بوشهر زلزله ۲.۸، در شربیان استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۵ و در تایباد خراسان رضوی زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۹ کیلومتری رخ داد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۳ کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۶ کیلومتری قصر شیرین و ۳۹ کیلومتری ازگله این استان بوده است.

گراب استان لرستان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۴ کیلومتری گراب، ۱۷ کیلومتری کونانی و ۲۳ کیلومتری کوهدشت این استان گزارش شد. زلزله ۲.۹ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این استان است.

شهر امام حسن در استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۲۶ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۸ کیلومتری امام حسن، ۳۰ کیلومتری بندر گناوه و ۳۳ کیلومتری بندر دیلم این استان بوده است.

چهارشنبه ۱۲ آنلاین

در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۹ کیلومتری رخ داد که کانون آن در ۶ کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۲ کیلومتری قصر شیرین و ۳۸ کیلومتری ازگله این استان به ثبت رسید.

در قاضی استان خراسان شمالی زلزله ۲.۷ رخ داد.

پنج شنبه ۱۳ آنلاین

در بهاباد استان یزد زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۵ کیلومتری بهاباد و ۸۰ کیلومتری بافق استان یزد و ۵۸ کیلومتری کوهبنان استان کرمان گزارش شد.

خور استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ در ۱۷ کیلومتری زمین را تجربه کرد و کانون آن در ۴۱ کیلومتری خور، ۴۵ کیلومتری فرخی و ۵۲ کیلومتری چوپانان این استان بوده است.

در دشتک استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۵ رخ داد.

دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در  ۱۹ کیلومتری دوگنبدان، ۳۸ کیلومتری باشت این استان و ۴۰ کیلومتری بابامنیر استان فارس بوده است.

اسکو در استان آذربایجان شرقی با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۴ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۴ کیلومتری اسکو، ۱۱ کیلومتری خسرو آباد و ۱۴ کیلومتری سرد رود این استان گزارش شد.

جمعه ۱۴ آنلاین

در گهواره استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ به ثبت رسید. عمق این زلزله در ۴ کیلومتری و رومرکز آن در ۲۰ کیلومتری گهواره، ۲۵ کیلومتری کوزران و ۲۶ کیلومتری کرند این استان بوده است.

هجدک استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۹ کیلومتری هجدک، ۴۵ کیلومتری شهداد و ۴۹ کیلومتری چترود این استان گزارش شد.

گزیک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۹ و ششتمد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹ را تجربه کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا