ورزش

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در شرایط کنونی به مصلحت نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، علی خضریان ، سخنگوی کمیته 90 مجلس ، جلسه امروز هر کمیته را تشریح کرد و گفت: “جلسه امروز نودمین مجلس قانونگذاری وزیر به وزیر ورزش و جوانان می رود که درگیر برخی از مناطق دولت و دولت محلی.

وی اظهار داشت: انتقال باشگاه های مهم و مشهور استقلال و پرسپولیس بدون تأمین اعتبار تجهیزات این باشگاه ، نوع و روش انتقال نمی تواند از پیشرفت خصوصی سازی و ورزش های حرفه ای در كشور پشتیبانی كند به شرطی كه تعدادی از آنها قوانین باشگاه هنوز تصویب نشده است ، مسائل مربوط به انتقال و تبلیغات این دو باشگاه ورزشی ممکن است به عنوان تجهیزات و تجهیزات عمومی در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قانون 90 افزود: به عنوان مثال ، تاکنون ، هیچ بیانیه ای روشن و مختصر برای ورزش و حرفه ای در بیمه و قانون مالیات تنظیم نشده است. دلیل تشکیل این دو باشگاه و استقلال آنها از حمایت دولت و سایر باشگاه های رقیب بسته به اندازه آژانس دولتی بسیار مهم است.

خضریان گفت: “کمبود بودجه برای باشگاه ها ، از جمله کمبود بودجه برای پخش های ورزشی به دلیل دولت رادیو و فقط رسانه های تصویری نیز موضوع ادغام دو باشگاه است.” به عبارت دیگر ، انتقال یا تسلیم دو باشگاه ورزشی کشور تنها بخشی از این مهم است و این بیانیه و همچنین سایر قسمت ها از قانونگذار کشور به عنوان یک قانون حمایت خواهد کرد.

وی تأکید کرد: باید مقدمات انتقال باشگاه فراهم شود اما البته برخی از این آمادگی ها بر اساس اظهارات مسئولان وزارت ورزش دیده شده است.

سخنگوی شورای قانونگذاری نود گفت: “این مقدمات شامل طراحی مجدد موضوع انجمن و ترجمه آن به م institutionsسسات عمومی ، تأمین اموال و منابع برای آنها ، تأمین بودجه رسانه ای برای گسترش مسابقات ورزشی و حقوق مالکیت معنوی و همچنین. به عنوان ایجاد سیستم های کنترل و نظارت برای از بین بردن فشارهای اجتماعی ، ایمنی و اقتصادی ناشی از زایمان. ما اصرار داریم که از طریق نتایج فرهنگی و حداقل تعاملات منتقل شود.

خضریان افزود: طبق بیانیه وزیر ورزش ، محرمانه بودن باشگاه استقلال و پرسپولیس از مارس 2010 آغاز می شود ، اما براساس بررسی تخصصی ما و نتیجه گیری ما در مورد کمیته و مطابق با تصمیم ، تصمیم 2 ، مقاله 3 از ماده 44 ، ارائه برنامه 4. “فرهنگ ، بهداشت ، آموزش و تحقیقات با حمایت قانونگذار امکان پذیر است ، نه با تصمیم هیئت عالی تعیین ، این احزاب نمی توانند نقش این نهادها را تعیین کنند ، یعنی تصویب شورا ، تصویب 1394 نیز این گفته را تأیید می کند. البته طبق یک قانون دولتی در سال 1997 ، این دو شرکت در لیست ارسال بودند ، اما روند ارسال و مراحل آن باید تصویب قانونگذاران باشد.

وی افزود: “طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان ، با حمایت بورس ، باید شرایط را برای استقبال شرکت های سنتی در بازی های استقلال و پرسپولیس در بازار OTC در پایان ماه سپتامبر فراهم کند. آخرین سال 1998 و هنگام ورود به این بازار و همچنین تأمین 5٪ سهام. “برای تعیین قیمت ، این دو شرکت 51٪ سهام را در بلوک و بقیه را در سهام کوچک ارائه می دهند.

نماینده تهران در مجلس گفت: طبق متن قانون ، وزارت ورزش ممكن است این دو شركت را تا پایان سال 1998 واگذار كند ، یعنی طبق ماده 52 قانون ، روند بودجه سالانه انجام می شود. با وزارت ورزش یا اهداکنندگان از آن سال قادر به ترک آن نیستند ، این یک طرح بودجه را اجرا می کند ، بنابراین کمیته تصمیم گرفته است که در حال حاضر ، صرف نظر از وضعیت بازار ، انتقال باشگاه های استقلال به پرسپولیس به دلیل علاقه جوامع این دو باشگاه محبوب نیست و تأثیرات اجتماعی ایجاد می کند .

خضریان در پایان گفت: “در طرف دیگر جلسه ، موضوع عدم رعایت نامزدی مخالفان در برخی دولت ها و ادارات منطقه ای مورد بحث قرار گرفت زیرا دبیر كل از بیانیه ، جزئیات و تصمیم گیری استقبال كرد. از تنظیم کننده های سیستم. “برای ارسال به وزیر در مورد دو موضوع مربوط به انتقال وی به وزارت ، این فرصت فراهم شد که ظرف یک هفته پاسخ کتبی را به کمیسیون ماده 90 ارسال کند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا