فرهنگ و هنر

خروج «جانی دپ» از دنیای جادوگری «رولینگ»

خروج «جانی دپ» از دنیای جادوگری «رولینگ»

جانی دپ اعلام کرده که بنا به درخواست برادران وارنر دیگر در The Amazing Beasts ستاره نخواهد بود.

این بازیگر 57 ساله آمریکایی در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که وی برادران وارنر است. از او خواست تا از فیلم “جانوران شگفت انگیز” کناره گیری کند ، و او با این درخواست موافقت کرد و این مورد پذیرفته شد.

جانی دپ ، بازیگر نقش جادوگر سیاه گلرت گریندل والد در دو قسمت اول The Amazing Beasts ، با عنوان حیوانات بی باک در محل زندگی خود و حیوانات ترسناک: جنایت گریندلوالد بازی در بخشی سه مورد از این مجموعه ، تاریخ انتشار که اخیراً از نوامبر 2021 به تابستان 2022 تغییر کرده است.

برادران وارنر عزیمت دپ در این سریال را تأیید کرد و اعلام کرد که بازیگر جدیدی مسئول پروژه خواهد بود. دپ سالهاست که درگیر پرونده طلاق با همسر اولش امبر هرد است و دادخواست وی علیه انگلیس سان ، که وی آن را “همسر خشن” توصیف کرد ، اخیراً از هم پاشیده است.

سریال “جانوران شگفت انگیز” جی کی رولینگ بخشی از دنیای جادوگران انگلیس است که داستان آنچه قبل از هری پاتر اتفاق افتاده را روایت می کند.

تاکنون دو فیلم از این پنج فیلم در سال 2016 و 2018 ساخته شده است که به ترتیب 800 و 654 میلیون دلار فروش داشته اند و قسمت سوم در سینماها در تغییر در تاریخ انتشار تابستان 2022. این برنامه توسط دیوید یتس ساخته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا