اقتصادی

خدمتگزاری مطلوب به زائران در استان سمنان با حضور راهداران محقق شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خدمتگزاری مطلوب به زائران در استان سمنان با حضور راهداران محقق شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به میزبانی سالن همایش‌های پارک موزه دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه برای تحقق شعار تغییر استان از معبر به مقصد خدمت رسانی مطلوب به زائران است، ابراز داشت: راهداری و حمل و نقل یکی از دستگاه‌هایی که در این بین نقش اثر گذار خواهد داشت.

وی بابیان اینکه به برکت وجود همین کارکنان راهداری تاکنون خدمت گذاری به زائران امام هشتم (ع) در جاده‌های استان و مسیر بین الحرمین به نحو مطلوب انجام شده است، افزود: خوشبختانه این مهم همواره در سرلوحه کاری فعالان این حوزه در استان قرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه صداقت و تلاش شبانه روزی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل در استان شایان تقدیر است، ابراز داشت: رشد اقتصاد و کاهش تورم از طریق توزیع به موقع کالاها و اقلام اساسی در استان کسب شده است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی اربعین حسینی، اردوهای راهیان نور، رساندن مردم به شهرهای زیارتی و کمک به در راه ماندگان تأثیر بسزایی در پویایی صنعت حمل و نقل در استان داشته است.

وی با بیان اینکه تجلیل از رانندگان به روز و هفته خاصی منحصر نیست، افزود: با توجه به گستردگی خدمات باید تمامی روزها و صحنه‌ها قدردان فعالان این حوزه بود، چرا که این افراد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام را در عرصه‌های گوناگون خنثی کردند.

دکمه بازگشت به بالا