ورزش

حمله تند سپهرحیدری به بهروز رهبری‌فرد

آفتاب نیوز:

در مصاحبه با ایران ورزشی ، بهروز رهبری ، مدافع پیشین پرسپولیس ، محسن خلیلی و سپهر حیدری از آنها به عنوان جانبازان سایپا و ذوب آهن انتقاد کردند. حالا این مسئله با طرف مقابل سپهر حیدری روبرو شد که در مصاحبه با ورزش سوم به شدت واکنش نشان داد.

حیدری که هم اکنون در کادر فنی تیم اصلی است ، در پاسخ گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که افتخار می کنم که جانباز ذوب آهن و پرسپولیس هستم. من افتخار می کنم که در باشگاه بزرگی مانند ذوب آهن بازی فوتبال را شروع کرده ام و چندین سال کاپیتان این باشگاه بوده ام که باعث افتخار من می شود و همیشه به این تیم و هواداران آن احترام می گذارم.

“او می داند من از کودکی پرسپولیس را دوست داشتم. این افتخار بزرگی است که رویای کودکی را که تیم محبوب من پرسپولیس می پوشید است. خدا را شکر که به لطف خدا و هواداران پرسپولیس موفق به کسب سه جام در چهار فصل کردم.” من برای این تیم 12 گل زده ام و به ثمر رساندم. من به کاپیتان پرسپولیس افتخار کردم و حساس ترین گل تاریخ لیگ برتر را در دقیقه 96 به ثمر رساندم.

حیدری در پاسخ به مصاحبه با مدافع پیشین این باشگاه ، گفت: من به همه جانبازان شما احترام می گذارم و با کلمه “آقا” به آنها خطاب می کنم. آقای بهروز رهبر جانباز محترم قبلاً محترم است! اگر این تیترها به مردم فشار بیاورند و شما را آزار دهند ، این مشکل شماست. نه تنها مشکلی ندارم ، شما همیشه برای جلب توجه بسیاری از بزرگان پرسپولیس را ملاقات و نابود می کنید. اما در پایان شما کسی هستید که توسط مردم نابود شد. مردم همایون بهزادی را سرتیپ سارترای می نامند که من همیشه گفته ام زندگی می کنم و به من فضای کافی می دهد ، همکارانم در کنار هم باشند و نمی خواهم او را قدم بگذارم تا در باشگاه پرسپولیس در خانه من مربی شود. من اهمیتی نمی دهم ، حتی اگر این موضوع برایم زحمت نداشته باشد. آقای بساطاب ، وقتی همه مخالف پرسپولیس بودید ، کجا بودید؟ چرا یکبار از تیم حمایت نکردید؟ شما علی پروین را که بیشتر فوتبال خود را مدیون او هستید ، پس انداز نکردید. من به شما جواب نمی دهم تا از ایجاد حاشیه برای تیم محبوب من و خوشحال کردن دشمنان پرسپولیس بپرهیزید ، اما دفعه بعد و اگر این صحبت ها درباره من باشد ، می توانید مطمئن باشید که من یک جواب بسیار قوی خواهم داد تا شما را به خاطر بسپار مصاحبه!

در پایان ، مدافع پیشین پرسپولیس گفت: “نکته آخر این است که شما ممکن است نتوانید عشق من به پرسپولیس را که من از کودکی در آن زندگی کردم ، بدست آورید. من هرگز اجازه نخواهم داد دشمنان داخلی و خارجی من به پرسپولیس حمله کنند.” زیرا ضربه دشمن به تیم بسیار قوی تر از یک شخص خارجی است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا