ورزش

حمایت حشمت مهاجرانی از اسکوچیچ

حمایت حشمت مهاجرانی از اسکوچیچ

حشمت مهاجرانی در مورد قرعه کشی دو مرحله ای جام جهانی گفت: اگر کنفدراسیون آسیا به ما اجازه قرعه کشی می داد ما این عنوان را برای خود نمی گرفتیم. تنها چیزی که او می گوید این است ، اگر دوست دارید کره را بگیرید و هند یا پاکستان را جایگزین آن کنید.

وی ادامه داد: دیگر بحثی در مورد این حریفان نخواهد بود ، زیرا به غیر از کره ، همه حریفان ما در غرب آسیا هستند و این گروه در طول سال ها چندین بار به ما پیوسته است. چند سال پیش ما ذهن خود را قبل از بازی از دست دادیم . “تاریخچه فوتبال ما نشان می دهد که ما از این تیم بهتر هستیم. در منطقه دوم ، فقط عربستان سعودی و عمان از غرب آسیا هستند ، یک گروه از این گروه قوی تر است.

سرپرست تیم ملی ایران سالها درباره حفظ اسکوچیچ اظهار داشت: تصمیم دولت در مورد حفظ اسکوچیچ یک تصمیم منطقی و معقول است ، زیرا ما نمی توانیم در مدت زمان کوتاهی تغییراتی ایجاد کنیم. در بازی های قبلی تیم ملی شاهد بودیم که مربیان تیم ملی ضعف ایران را از نظر دفاعی می دیدند. تنها چیزی که می خواهیم صلح است و باید یک یا دو آمادگی را با یک بازی قدرتمند و یک بازی انجام دهیم و سپس نقاط قوت و ضعف خود را بسنجیم.

وی افزود: “ما در بازی های ماناما به مشکلات خود رسیدیم و از وضعیت تیم ملی اطلاع داریم. برای حل این مشکلات ، ما باید بازی را برگزار کنیم تا در یک زمین کوتاه آماده شویم. دور دوم جام جهانی راحت تر است اول از همه ، با رضایت خدا ، ما به جام جهانی خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: مشکل یحیی دیدار با فولاد است

253 251

دکمه بازگشت به بالا