ورزش

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید

در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری اعضای هیئت علمی می‌تواند سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید را محقق کند.

سعید میرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در تبیین شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد که با توجه به رسالت دانشگاه‌ها، تولید علم و اقتصاد بر پایه دانش و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری اعضای هیئت علمی می‌تواند سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید را داشته باشد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیانی که نیاز‌های اساسی مردم را تأمین می‌‌کنند و در اقتصاد خانواده‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند، می‌تواند گرایش تولیدکنندگان به دانشگاه‌ها را افزایش دهد و در ترغیب آنها برای رسیدن به هدف شعار امسال کمک کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با توجه به بخشی از پیام نوروزی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان راه‌اندازی بستر‌های جدیدی مانند سکوی تولید، تضمین، تأمین و سکوی توزیع و لجستیک و سکو‌هایی در حوزه صنایع خلاق و عرصه‌های تربیتی، ظرفیت‌های واحد دانشگاهی متبوع خود را در این زمینه‌ها تشریح کرد.

میرزاده توضیح داد: با توجه به جایگاه شهرستان تربت حیدریه در تولید زعفران، تولید زعفران با روش‌های جدید و باکیفیت خاص و تولید محصولات بر پایه زعفران در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه به منظور برندکردن جایگاه دانشگاه بخشی از این ظرفیت‌هاست.

وی وجود مرکز رشد سلامت در واحد تربت حیدریه و حمایت از تولید محصولات مورد نیاز جامعه بر پایه سلامت، شرایط منطقه تربت حیدریه و ارائه روش‌های استفاده مناسب از ظرفیت‌های آبی، شرایط معدنی شهرستان خواف و احصای مشکلات معادن و رفع مشکلات با توجه به ظرفیت علمی دانشگاه را از دیگر ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در راه‌اندازی بستر‌های سکوی تولید، تضمین، تأمین و سکوی توزیع و … عنوان کرد.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا