جامعه و خانواده

حمایت از اقدامات تحول‌آفرین آیت‌الله رئیسی وظیفه دینی و ملی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

براساس شرکت رسانه ای آنلاین ، سردار حسین دهقان مشاور و راهنمای عمومی تحول در زمینه دفاع و پشتیبانی نظامی ، در یادداشت روز داوری ، نوشت: نگاه شهید بهشتی در مورد داوری مجموعه ای از اصول ، اصول و تئوری های تغییر است و ایده ها در صورت انجام همان وظایف و اهمیت و تغییر و تحولات زیادی در نحوه عدالت اجتماعی به دنبال خواهد داشت. دادگاه.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه از آن روز تا کنون وجود داشته است ادامه داد: “با وجود روحیه و ناکامی که در زمان ریاست دادگستری بعد از شهید بهشتی رخ داد ، وی با اعتماد به نفس ، خیر. “مهم نیست که چقدر به ما رسیده است. ما از موقعیت ایده آل شهید در این قدرت فاصله داریم ، اما حرکت این پرونده از نظر ایمنی ، ثبات ، قابلیت اطمینان ، تولید اولیه است. شهر و با یک کلام ، ایجاد قدرت برای ایران اسلامی می تواند آینده ای روشن را تضمین کند.

مشاوره به رهبر تغییر زمینه آژانس های دفاعی و ارتش از جنگ پشتیبانی می کند وی در سخنان پایانی یادداشت خود ، با اشاره به تحولات قوه قضاییه ، اظهار داشت: این تغییرات حفظ و امید می رود و در موعد مقرر توسط آیت الله رئیسی حمایت می شود. ساعات کار تا زمان تحقق این وظیفه بزرگ و شرعی خطرناک است. ” همچنین یک کشور است.

لیست متن کامل به شرح زیر است:

ما در چهلمین سالگرد ظلم و ستم آیت الله بهشتی هستیم. چهل سال سن بلوغ محسوب می شود و به همین دلیل باید نگاه ما به شهید بهشتی پس از 3 سال شهادت را بر اساس یک عمق ، گسترده و گسترده در نظر گرفت. که در مورد اقدامات او کاملاً کامل است

عشق طولانی مدت در ترسیم و انتخاب هدف ، عمق و درک دانستن نقطه شروع و مقصد ، یکپارچگی هدف و پایبندی ما به اصول و اهداف ما در پیاده روی از ویژگی های مشترک این است همه قهرمانان در ذهن و قلب ما.

از این منظر ، شهید بهشتی قهرمان انقلاب اسلامی ایران است و تأمل در کار او چیزی است که به زمان ما نیاز دارد.

این شهید بزرگوار در عین حال با عدالت ، آزادی ، کرامت انسانی ، بهترین ایده ها ، اندیشه ها ، روح و منطق در خدمت سربازی سرو کار داشت.

در ماه های ابتدایی سال 1968 ، پس از دریافت سرنوشت قیام بنی صدر ، به جلسه ای رسیدم تا در مورد روز کاری شهید بهشتی صحبت کنم.

نتیجه گیری از شهید مظلوم – که آن روز ریاست کمیته قضایی را در دیوان عالی کشور داشت – این است که علی رغم چهره بنی صدر ، دولت اسلامی ایران نباید از مسیر پیروی از قانون منحرف شود و به عرصه قانون حرکت کند. استانداردها را کنار بگذارید.

نگاه شهید بهشتی در مورد داوری ، مجموعه ای از اصول ، اصول و تئوری های تغییر است و ایده ها اگر بخواهند با حرفه خاصی پیش بروند و به تغییر اساسی در نحوه عدالت اجتماعی منجر شوند. اهمیت در دادگاه.

از آن روز ، موسسه حقوقی بسیار متنوع بوده است. علی رغم تلاش ها و بدبختی هایی که در زمان سلطنت دیوان عالی کشور هنگام شهید بهشتی رخ داده است ، باید با جسارت صحبت کنیم که حتی اگر در این قدرت به شرایط و هدف واقعی شهید بزرگوار رسیده ایم. اما ، پیامدهای این پرونده از نظر امنیت ساختمان ، مقاومت در برابر آن ، ایجاد اعتبار ، ایجاد سرمایه و به یک کلام ، قدرت برای ایران اسلامی می تواند نوید بخش باشد.

امروز رئیس کل قدم اول راهپیمایی را برداشته و سرآغاز این مسیر مهم برای ایران است.

در اوایل این دولت ، قضات توانسته اند به نوعی قدم بردارند که امید قلب مردم را جلب کند ، و در ابتدا شکاف ذهن انسان و احکام بالای جدول را کاهش دهند. داوری.

این تغییرات باید حفظ و بهینه شود و این وظیفه شرعی ملت است که در این زمان از مسئولیت بزرگ ، از آیت الله رئیسی محافظت کند تا چنین هدفی بزرگ حاصل شود.

به این ترتیب ، با ارائه مشاوره و انتقاد دلسوز ، حمایت و مشارکت متقابل را به دست خواهیم آورد. بگذارید ما به رئیس جمهور مقدس ، روسای جمهور و قضات این مجموعه بپیوندیم و چون سریع از آن جلوگیری می کنیم ، از ملزومات فعلی حمایت کنیم و منتظر تحقق مهمی باشیم که انتظار می رود محقق شود. در زمان سلطنت برادر عزیزم آیت الله رئیسی در دادگستری.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا