ورزش

حقمان بود به گل برسیم / به حریف شانسی برای ایجاد موقعیت ندادیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی خانگی تیمش در برابر ملوان بندر انزلی در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار خوب، سنگین و با کیفیتی بود. روز گذشته نیز عرض کردم که سعی و تلاشمان بر این است که با پلن A بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: هواداران در خوزستان به ویژه در اهواز، آبادان و مسجدسلیمان به فوتبال رو به جلو علاقه دارند. خیلی خوب موقعیت ساختیم و خیلی کم دیدیم که گلر ما در موقعیت خطرناک قرار بگیرد. ما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک، توانستیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: می‌دانستیم ملوان تیمی است که بازی شکل بازی خود را خیلی خوب تغییر می‌دهد. خیلی روی تاکتیکمان اصرار داشتیم و موقعیت‌هایی داشتیم. عارف آقاسی و چند بازیکن موقعیت داشتند. اشکان نیز یک ضربه داشت. حقمان بود به گل برسیم که روی ضربه حیدریه و بازیکن تعویضی، توانستیم به گل برسیم.

منصوریان ادامه داد: با احترام به ملوان نگاه می‌کنیم و حریف دست و پا بسته‌ای نبود. ما به آنها شانسی ندادیم که موقعیت‌هایشان شکل بگیرد چون اگر بازی حریف شکل می‌گرفت حتماً خطرناک می‌شد.

وی اظهار کرد: نمی‌گویم چون بردیم، داور خوب بود بلکه دو سه آوانتاژ داد که اتفاقاً به ضرر ما بود. بازیکنان ما در چند صحنه خطا کردند که داور ادامه بازی داد ولی وقتی توپ را ما گرفتیم، اعلام خطا کرد.

منصوریان گفت: ما نمی‌خواهیم چیزی به نفع ما گرفته شود. داور خیلی خوب داوری کرد. روی آن ضربه پنالتی هم سرعت توپ بالا بود و اگر خودم داور بودم شاید نمی‌توانستم تشخیص دهم.

وی افزود: شکل بازی طوری شد که توانستیم سه امتیاز را به اندوخته‌های تیم اضافه کنیم. شأن فولاد و فوتبال خوزستان این جایگاه نیست. ۹ فینال سخت داریم تا پلکانی صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه مازیار زارع اعلام کرده حق تیمشان باخت بود، گفت: من و مازیار امسال به هم خوردیم. دوره دوستی ما به دوره‌ای بر می‌گردد که من دستیار کی‌روش و افشین قطبی بودم و مازیار زارع بازیکن تیم ملی بود. او آدم صادقی است و نمی‌خواهد چیزی را گردن کسی بیندازد. او از جنس خود ملوان است. مازیار زارع، پژمان نوری، محمد حبیبی از جنس خود ملوان هستند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا