حوادث

حریق گسترده ساختمان سه طبقه در محدوده بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی تهران ساختمانی را در یکی از بازارهای تهران به آتش کشید.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سی وی نت وی در بیانیه ای گفت: ساعت 16:30 امروز در همایش بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان آتش نشانی و نجات شهرداری تهران در منطقه بازار تهران، خیابان مصطفی خمینی، کوچه غفاری، آتش سوزی گزارش شد. به محض ارسال درخواست پشتیبانی به سایت توسط سه شرکت دنبال می شود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه شدند یک ساختمان سه طبقه قدیمی در بازار کوچک تهران تخریب شده است. این ساختمان دارای زیرزمین با زیرزمین دو نفره، انباری و فضای کار فولادی دو طبقه می باشد.

ملکی با بیان اینکه ارتباط شرکت های نساجی با پرداخت هزینه خدمات باعث ناامنی شده است، گفت: منطقه کاملاً در آتش است. آتش نشانان ابتدا 11 سیلندر و حتی 50 کیلوگرم را خارج می کنند زیرا در صورت وقوع انفجار مشکل ایجاد می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: با توجه به حضور به موقع آتش نشانان، حریق تحت کنترل است و تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است. لازم به ذکر است که برخی از این عملکردها این است که سیلندرهای گاز به طور کامل در کنار یکدیگر قرار می گیرند. شرایط برق و گاز تضمین نمی کند که حجم بسیاری از مواد خطرناک ذخیره شود.

وی در پایان گفت: آتش نشانان امنیت مهمی را در منطقه ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا