فرهنگ و هنر

حرف‌های آرامش‌بخش یک بازیگر در این روزهای ناآرام

او پیر شده است اما سخنانش در این روزهای آشفتگی سرشار از امید و آرامش است. شاید او بیش از جوان امروزی به زندگی خوشبین است و به آینده ای بهتر برای ایران می اندیشد. وی نسل جوان را مایه افتخار کشور می داند و در سخنان خود همواره بر پاسداشت جوانان ایران زمین و رسیدن به آنها تاکید دارد.

رابعه مدنی، مادربزرگ فیلم و سریال، مثل کارش مهربان و آرام است.

او در گفت وگو با سی وی نت، از آرزوهایش برای ایران و مردم ایران می گوید. “فقط برای شما آرزوی موفقیت دارم. خدا به خیر کند هر چه زودتر آرامش به کشورمان ایران بازگردد. امیدوارم ریشه های کرونا برای همیشه در همه جای دنیا از بین برود تا مردم بتوانند زندگی خوبی داشته باشند. آرزو می کنم ایران و ایرانی بهترین ها ایرانی یعنی کسی با نفوذ و نفوذ و معرفت ایرانی ها خودخواه نیستند و نمی خواهند به کسی آسیب برسانند حالا دیگر حکومت سیاست رابطه ما نیست بلکه انسانیت و خوبی را از مردم ایران دیده ایم.

به هم سلام کنید

رابعه مدنی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: از خداوند می خواهم که دنیا را مانند گذشته خوب کند. بیایید سفر خود را انجام دهیم، ویروس کرونا وجود نخواهد داشت. جنگ و هرج و مرج نباید وجود داشته باشد و فقط صلح باشد. از یکدیگر بسیار سپاسگزار باشید زیرا زندگی تکرار نمی شود. من می گویم خدایا مردم آمریکا را بیدار کن تا بدانند با جنگیدن به جایی نمی رسند و می توان با آسودگی و عشق به جلو رفت. من به همه می گویم آنچه را که دارید ببینید، نه آنچه را که ندارید. من سه فرزند صالح دارم و خدا را شکر می کنم. همسایه های خوبی دارم که همیشه از من مراقبت می کنند و از من مراقبت می کنند. همه اینها نعمت های مقدسی است که خداوند به من داده است و من پروردگارم را شکر می کنم.

وی در سخنان خود از موفقیت نسل جوان می گوید: برای جوانان ایران آرزوی موفقیت دارم. بچه های ایرانی خیلی با استعداد هستند. امیدوارم این استعدادها به هدر نرود و به سمت بدی نرود چون واقعاً دلسوز هستند. اگر به جوانان ما کمک شود و تلاش کنند، قطعا در اوج خواهند بود. آنها مایه افتخار کشور هستند. امیدوارم به زودی وضعیت جامعه برای جوانان بهتر شود. به خاطر خدا، افراط و تفریط و خودخواهی و کوته فکری از همه دور می شود، فقط خوبی ها را خواهیم دید و بدی ها را نخواهیم دید. به خدا توکل کن.

من روی صحنه می روم و یک دختر 18 ساله می شوم!

مدنی در ادامه در پاسخ به اینکه این روزها مشغول چه کاری است و آیا پیشنهادی برای بازیگری از طریق کار تلویزیونی دارد؟ می گوید: معمولا در خانه استراحت می کنم و تلویزیون تماشا می کنم. اخیراً به دلیل افت قند خون حالم خوب نبود و تحت نظر بودم اما الان خدا را شکر خیلی خوب هستم و خودم می توانم کارم را انجام دهم. راستش را بخواهید پیشنهادات زیادی وجود دارد اما به دلیل ازدحام جمعیت اخیر فکر نمی کنم در حال حاضر کاری انجام دهم. من عاشق بازی در مقابل دوربین هستم و این به من روحیه می دهد. در این سال ها که برای هر کارگردانی کار کردم، راضی بیرون آمدم و همه از من صمیمانه تشکر کردند.

این مجرم پیر گفت: من هنوز توانایی عمل دارم. سنم بالاست اما وقتی در جمع بیرون می روم دختری 18 ساله می شوم (می خندد). خداروشکر هنوز انرژی دارم فقط دیابت داره اذیتم میکنه. من بعد از مرگ همسرم دیابت دارم، بیماری که سال هاست با آن مبارزه می کنم اما امیدوارم زندگی کنم چون زندگی زیباست.

تلویزیون متعلق به 70 میلیون نفر است، پس بیایید از حیثیت آن محافظت کنیم

بازیگر سریال های «دولت سفید»، «پایتخت 2»، «مدینه»، «خانه اجاره ای» و «تعبیر وارونه رویا» سریال «دولت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله را بالاتر از همه آثارش می برد. . و از این رو این سریال کار ویژه ای را برای تلویزیون ارائه می دهد که زیاد انجام نشده است.

وی در پاسخ به اینکه تاکید بر ساخت سریالی مانند «وضعیت سفید» چقدر به بهبود وضعیت تلویزیون کمک می کند؟ چیزی شبیه این می گوید: این را به مسئولین بگویید. من از خدا می خواهم. تلویزیون متعلق به 70 میلیون نفر است، پس باید به آن احترام بگذاریم. به یاد داشته باشید، “ایالت سفید” بسیار خوب است. کارگردانش کارگردان است. آقای نعمت الله خاص است. یادم هست یک بار در جریان کار خندیدم و به آنها گفتم: «چرا به یک پیرزن می گویید که کارت شما باشد، یک دختر بیاورید». جواب داد درد و رنج شما به سر سینمای ایران برود (با خنده). داشت به من می گفت تو پیرزنی؟! ماشاالله از لحظه ای که وارد صحنه می شوی انرژی زیادی با خودت می آوری. شما با غریزه می آیید و با غریزه خوب آموزش می دهید. همیشه دوست دارم همه از من راضی باشند و به کسی صدمه نزنند. من همیشه از اطرافیانم و کسانی که با آنها کار کرده ام عذرخواهی می کنم.

سخنان دلگرم کننده این بازیگر در این روزهای پر دردسر

رابعه مدنی در سامانه سطح سفید

رابعه مدنی سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: ممنون که از من به عنوان یک پیرزن یاد می کنید و برای شما مهم هستم. از خداوند برای شما بهترین ها را می خواهم. قدم های تو سرچشمه من است، هر وقت خواستی به خانه من بیا. یک فنجان چای تلخ برات دارم. خدا تو را حفظ کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا