حوادث

جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک

پلیس تهران بزرگ گروهی از جنایتکاران را به دلیل داشتن زمین گران قیمت نابود کرده است.

به گزارش سی وی نت ، در تاریخ 20 آگوست ، پلیس آگاهی تهران بزرگ نامه سرقت را برای مردی در ولنجک ارسال کرد. دو مظنون سابق با اشاره به بیانیه پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، گفتند که ساکنین خانه ای هستند که در آن دستگیر شده اند. پلیس تأیید کرد که این ادعاها دروغ است و دریافت که ساختمان برای مدتی اشغال شده است.

با این اطلاعات ، پلیس از ظن جعل و ضبط اموال و عدم امکان سرقت ، به ویژه در این مناطق که چیزی از خانه سرقت نشده است ، آگاه شد. اگرچه متهمان این موضوع را تکذیب کردند ، اما بعداً یکی از دو مظنون دستگیر شد که از وی سند جعلی و همان وام گرفت.

با توجه به اینکه مورد ذکر شده در منطقه ولنجک با مساحت حدود 500 متر مربع بیش از 1000 میلیارد روپیه ارزش دارد ، کارکنان تحقیق و مصاحبه با سه مدافع دیگر را آغاز کردند و بعداً با استفاده از روش علم کشف جرم به

پس از دریافت این اطلاعات ، دو نفر دیگر از اعضای گروه ، یک پدر و یک پسر ، شناسایی و در جریان مراحل قضایی دستگیر شدند و کسانی که به جنایت اعتراف کردند ، همدست دیگری را آزاد کردند که او نیز دستگیر شد. او از اسناد جعلی ، از جمله سند فروش مربوط به همان نام با مشارالیه به عنوان فروشنده محروم شد.
در جریان تحقیقات ، فرد ناشناس به پلیس آگاهی مراجعه کرد و در پرونده مدعی مالکیت املاک ، اختیار وکیل را به او داد ، در این صورت ، وی شکایتی را علیه متهم دستگیر شده ثبت کرد. با این حال ، از امنیت پلیس مشخص شد که این فرد نیز در صدد کسب مجوز قانونی و اسناد مربوط به پرونده بوده و در واقع ، او نیز عضو همان گروه بوده است.

در حالی که اطلاعات پلیس آگاهی تهران بزرگ این اطلاعات را به سی وی نت نشان می دهد و بیان می کند که در جریان رسیدگی به این پرونده ، چندین نفر دیگر از اعضای گروه نیز دستگیر شده اند که مجموع آنها را به 10 نفر رسانده است ، قاضی مسئول آنها بود. پلیس حق تشخیص سایر جنایات احتمالی و همچنین قسمت پنهان این پرونده را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا