اقتصادی

جشن ولادت امام رضا (ع) ویژه خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مصطفی قمشهء در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه مراسم جشن ولادت در سالن المهدی اداره کل کمیته امداد البرز با حضور جمعی از فرزندان ایتام و خانواده‌های زندانی استان برگزار می‌شود گفت: در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه‌های شاد امکان مشاوره خانواده‌ها با متخصصین روانشناسی فراهم شود.

وی افزود: در این مراسم با استقرار ایستگاه سلامت خدماتی چون بینایی سنجی، تست قند و فشار خون به خانواده‌های حاضر در این مراسم ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با تاکید بر همکاری مشترک نهادهای حمایتی و مردمی در ارائه خدمات به اقشار کمتر برخوردار گفت: این مراسم با همکاری سازمان هلال احمر استان البرز، مراکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها، پیوند محبت، خادم الشهدا و اوقات فراغت برگزار می‌شود.

قمشهء ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک نمایند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا