ورزش

جشن سهمیه در اهواز و اشک سقوط پارس جنوبی در مسجدسلیمان

بر اساس تیم آژانس خبری بورنا؛ با حفظ هفته سی ام لیگ برتر ، تیم فولاد خوزستان در دور سوم تراکتور تبریز را شکست داد و عنوان آسیا را از آن خود کرد. با این پیروزی ، تیم تبریزی چهارم شد و به دنبال آخرین شانس خود برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی تیم سپاهان با ایستادن در رده پنجم ، فصل را با سقوط کامل به پایان رساند. اعضای پارس جنوبی جم. اولین سقوط در منطقه بوشهر نمایندگان خود را از دست داد.

در زیر مروری بر بازی شب گذشته است.

فولاد خوزستان یک – تراکتور صفر تبریز

‘دانش آموزان نکونام آسیایی شدند

foto_2020-08-21_01-01-51

فولاد که در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت ، نتوانست در دو یا سه بازی آخر به پیروزی برسد ، آنها را بدون هیچ فرصتی ترک کرد تا در بین سه گروه برتر جدول باشند اما خوزستانی ها بازی خوبی را مقابل تراکتور خوب ، عارف آقاسی با یک امتیاز برنده شد ، در حالی که پرسپولیس و استقلال نیز در مرحله سوم ایستادند و توانستند در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تراکتور همچنین شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد ، زیرا ایستادن در مرحله چهارم این تیم حتی اگر در جام حذفی استقلال یا پرسپولیس را به دست بیاورد ، می تواند آخرین ایران را در آسیا به دست آورد.

پیکان تهران اتوسپاهان اصفهان اتو

پیکان ادامه داد ، سپاهان به آسیا نقل مکان کرد

عکس_2020-08-21_01-03-26

سپاهان برای پیروزی وارد بازی شده است ، اما فشار بانکی اجازه نداده است که لباس های زرد رنگ خاصی انجام دهند. این بازی بیشتر در وسط است زیرا مهاجمی بودند که به ویژه در روزهای گذشته به اهداف سپاهان در شهر قدس حمله کردند ؛ توجه داشته باشید که اگر این اطلاعات را نمی خواهید ، ممکن است یکی از آنها یک گل باشد.

این بازی بدون مغز بود که در آن سپاهان پس از به ثمر رساندن تمام وقت در نیمه اول از طریق کیروش استنلی و شلیک محمد محبی مستقیماً وارد محوطه جریمه شد.

در دقیقه دوم ، تیم پیکان با حمله سریع خود به بیرون رفت ، شایان مصلح یک بار به محوطه جریمه حمله کرد تا پنالتی را بالا ببرد اما شهریار مقانلو آن را به گل تبدیل کرد.

جلو رفتن در دقایق بازی تلاش بازیکنان وسط منطقه بود و همین باعث شد با از دست رفتن سیستم تیمی آسیا به هدف پیکان برسد اما جدا از نیم و نیم سرمربیان ، ندیدیم که چیست هر مورد خاص که سپاهان پایان غم انگیز داشته باشد و تیم پیکان خوشحال باشد.

اصفهان کارف 2- سیرجان گلگهر 3

موفق باشید برای سیرجان ها

foto_2020-08-21_01-06-08

مسابقه بین ذوب آهن و گل گهر یکی از لذت بخش ترین دیدارهای هفته گذشته لیگ برتر بود. دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان آمدند و مطمئن شدند که در لیگ برتر باقی خواهند ماند ، این بازی زیبا و زیبا با 5 گل به پایان رسید ، این سیرجانی بود که از این سه امتیاز برای پایان فصل استفاده کرد.

در این بازی بازیکنان ذوب آهن از ابتدا به دنبال گفتن و نشان دادن بازی تهاجمی بودند ، اما گلگهر بازیکن خوبی بود که توانست در نیمه اول با امین موقعیت و نفع خود را تغییر دهد. پورعلی با میلاد کامندانی برخورد کرد. . به هر حال ذوب آهن در آخرین لحظه نیمه اول با عذرخواهی فاصله را کم کرد تا یک گل دوم زیبا به ثمر برسد.

اما در نیمه دوم ، این گلگهر بود که با احترام در حساب و کتاب خود جایزه خود را بدست آورد ، این بار یونس شاکری یک گل به ثمر رساند تا رویای جلالی را برای ماندن در لیگ برتر بگذارد تا برخی از محدودیت ها ذوب آهن یک گل دیگر از بیدوف به ثمر رساند ، اما در پایان این گلگهر بود که این بازی را برد که باید برای ماندن در لیگ بیست و یکم در لیگ برتر باشد.

علی رغم این پیروزی ، ذوب آهن در لیگ برتر باقی ماند زیرا پارس جنوبی جم با شکست مسجدسلیمان نفت و شکست در لیگ یک قرار گرفت.

صفر منسوجات شهر خودرو مشهد – صفر نساجی مازندران

این لباس دوخته نمی شود ، بختیاری-زاده سرانجام برنده شد!

foto_2020-08-21_01-05-14

در بازی ای که در پایین و بالای جدول امتیاز تغییر نکرده ، شاهرخودرو و نساجی به تساوی رسیدند ، جایی که تلاش دو تیم حمله کننده در دقیقه 90 ناموفق بود ، این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. .

با این فروش ، جای تعجب همچنان برای سهراب بختیاری-زاده برای برد باقی ماند و مازندران تزار نهمین بازی را با محمود فکری پشت سر گذاشت و رکورد در این رابطه را تعیین کرد.

نفت – گروه مسجد سلیمان – پارس جنوبی جم صفر

تیراندازی در بدن انسان

foto_2020-08-21_01-02-53

عذرخواهی مسجدسلیمان نفت در پارس جنوبی همه امیدهای جام جم را برای زنده ماندن در لیگ برتر از بین برد ، با پورموسوی در رده دوم جدول قرار گرفت.

در این مسابقه امید سینگ بازیکن سابق پارس جنوبی تلاش کرد تا یک گل برای نفیس به ثمر برساند تا این تیم به سرپرستی مهدی تارتار در لیگ برتر و لیگ برتر توسط مربی حذف شود. آ.

تبریز یک – نفت آزاد آبادان

او ماشین را به عنوان استراحت برد

عکس_2020-08-21_01-04-00

سازندگان این اتومبیل که در معرض خطر سقوط تیم در جدول بودند ، سود شرکت نفت آبادان را بدست آوردند و در این پیروزی لیگ برتر ماندند.

تنها 3 گل در این مسابقه توسط فردین عابدینی در مقابل صفید و سبزه تبریزی به ثمر رسید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا