حوادث

جزییات ارتقاء رعایت شیوه نامه های بهداشتی در متروی تهران

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران تشریح رفتار شهر تهران برای ارتقای نظام سلامت در مترو را تشریح کرد.

به گزارش سی وی نت، نصیری در هشتاد و پنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان تهران در تشریح اقداماتی که مسئولان استان تهران برای ارتقای امنیت و دیده شدن نظام سلامت در مترو تهران انجام داده اند، گفت: روز پنجشنبه 19 بهمن جلسه اضطراری تشکیل شد. در همین راستا، فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و همچنین معاونت فناوری اطلاعات مدیریت بحران شهر، پیوند سامانه فروش بلیت قطار با سامانه «ایران من» را پیگیری کردند، در این مورد قول اجرای آن را دادند. راه حل اصلی برای اتصال سیستم در سه روز آینده. بلیت سریال «ایران من».

وی افزود: علاوه بر سامانه فروش بلیت، پیگیر موضوع قطع بلیت هستیم تا افراد دیگری از این کارت ها فقط روی کارت فروشنده کارت استفاده نکنند. اگر این کار انجام شود تجهیزات مناسب برای اجرای مصوبه ستاد کرونا فراهم می شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نصب فیلتر هوا در قطارها با شرایط مختلف دنبال می شود. تهویه مطبوع در قطارهای قدیمی که با باز کردن چندین پنجره در هر واگن می توان پنجره ها را باز کرد. همچنین راه های خروجی زیر صندلی های قطار باز بوده و سیستم تهویه مطبوع قطار نیز در حال کار است که پیشرفت خوبی در این زمینه شاهد بوده ایم.

وی تاکید کرد: از 26 بهمن ماه بازرسی های منطقه ای در داخل ایستگاه قطار و در ایستگاه راه آهن با اکیپ هفت افسر و دو جابجایی انجام شده است. سه روز اول جلد به صورت رایگان توزیع می شد اما الان متوقف شد اما جلد در ایستگاه قطار فروخته شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا