جامعه و خانواده

جزئیات سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن واردکنندگان ، محصولات و عطرهای سالم ایران از تصویب سه مصوبه جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد که مهمترین آنها مربوط به محصولات و فرهنگ حفظ شده است.

موسی احمدزاده در مصاحبه ای با سی وی نت گفت که جلسه و حضور نمایندگان این صنعت از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا ، وزارت تولید ، معدن و تجارت (سمت) ، سازمان غذا و دارو ، بازرگانان و تولیدکنندگان و تأمین کنندگان ، بانک مرکزی ، گمرک و رئیس کمیسیون کالاهای کمیته عالی واردات تحقیق درباره ممنوعیت واردات کالا را صادر کرده و افزودند: ” برای 8000 نفر در این بخش شغلی وجود ندارد. ” کالاهای تقلبی و غیرقانونی تقلبی در بازارهای خارجی به کشور آورده شده است. اداره مبارزه با فساد اداری همچنین تأیید می کند که 60٪ از سطح تزئینات و منابع از منابع مخفی تأمین می شود.

به گفته وی ، این سازمان سه موضوع دارد ، که اولین تصمیم مربوط به کالاهای ذخیره شده در گمرک است. به همین ترتیب ، از طریق مشارکت با بانک مرکزی ، وزارت صمت و غذا و دارو ، زمان آن رسیده است که حدود 20 درصد از لوسیون بدن 10 دلاری برای 36 کارمند که سالها در فرهنگ حفظ شده است ، پاکسازی شود. گذشته

یکی از اعضای کمیته انجمن واردکنندگان واردکنندگان لوازم آرایشی همچنین در مورد پول تخصیص یافته به محصولات زیر اظهار داشت: “واردکنندگان زیبایی ارز از بانک دریافت نمی کنند اما از پول صادرات خود در اعتبار یا n استفاده می کنند “نوع تمیزی” آنها هزینه این محموله ها را پرداخت می کنند و فقط ابتدای هزینه خود را نشان می دهند.

به گفته وی ، در این جلسه تصمیم بر این شد که کارگروهی از کارشناسان از جمله ستاد مبارزه با قاچاق پول و قاچاق کالا ، سازمان غذا و دارو ، هیئت کمیسیون لوازم آرایشی شورای عالی واردات و دانشگاه و صنعت برای انتقال فناوری مرحله به مرحله Nwee.

احمدزاده در مورد سومین نتیجه این نشست گفت که دور منع واردات طلا و جواهر برای ایجاد دسته ای از محصولات رقابتی و همچنین در مناطقی که ظرفیت تولید وجود ندارد ، با توجه به نیاز مشتری و بازار تهیه می شود. یا اشتیاق به خانه ای بالاتر برای ورود دوباره. واردکنندگان همچنین قول دادند که به زودی 8000 کارگر بیکار را به کار برگردانند.

به گزارش سی وی نت ، از ماه مه سال گذشته ، واردات کلیه جواهرات به جز عطر وارد شده است ، پس از آن ، به واردکنندگان این محصولات نسبت به افزایش واردات کالا هشدار داده شده ، در زیرا ، همانطور که می گویند ، تولید زیور آلات در کشور نیازها را برآورده می کند. خیر ، ممنوعیت واردات این محصولات منجر به افزایش محصولات تقلبی و مخفی در بازار شده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا