ورزش

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

حامد پاکدل دو فصل پیش با درخشش مقابل پرسپولیس یکی از ستاره های آلومینیوم اراک دو فصل پیش به شمار می رفت و پس از آن به یکی از گل های یحیی گل محمدی در دوران نقل و انتقالات تبدیل شد و در نهایت توانست پیراهن این تیم را بر تن کند. پایتخت معروف باشگاه.

پاکدل شروع خوبی با قرمزها نداشت و در هر دو فصل در تیم گل محمدی نیمکت نشین بود اما فصل گذشته در یک فصل عملکرد خوبی داشت و حتی به تدریج به ترکیب اصلی اما این یکی رفت. وقتی فصل بعد تمام شد، مهاجم خیلی خوب بود.

در این فصل با وجود سیستم یحیی و نوآوری هایی مانند لوکادیا، این بازیکن فرصت چندانی برای بازی نداشت و بازی های اندکی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، عملکردش کمتر از حد انتظار بود.

با وجود شناخت اخیر محمد عمری و حضور دیاباته، بعید است تا پایان فصل تغییری در پست پاکدل ایجاد شود، بنابراین خروج این مهاجم از پرسپولیس عجیب و دور نخواهد بود. .

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه های ذوب آهن و ملوان بندرانزلی در حال مذاکره با مدیران برنامه های پاکدل هستند تا در صورت توافق برای ادامه مسابقات راهی یکی از این دو تیم شود.

لازم به ذکر است که شرایط مهدی عبدی دیگر نیمکت نشین پرسپولیس با حامد پاکدل تفاوتی ندارد اما در صورت موافقت علی علیپور و قرمزها برای بازگشت به پرسپولیس و امضای قرارداد، مهدی عبدی راهی مازندران خواهد شد. باشگاه نساجی و قرارداد قرضی.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا