ورزش

جدایی سوله از بایرن در پایان فصل

اولیور کان، سرمربی بایرن مونیخ روز چهارشنبه تایید کرد که نیکلاس سوله، مدافع میانی آلمانی پس از رد پیشنهاد تمدید قراردادش، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

کان به خبرنگاران گفت: ما آن را به او دادیم و او به ما گفت که آن را قبول نکرده و می‌خواهد در پایان فصل باشگاه را ترک کند.

این بازیکن 26 ساله به صورت آزاد بایرن را ترک خواهد کرد و به چلسی، نیوکاسل و بارسلونا لینک شده است.

پس از انتقال داوید آلابا به رئال مادرید و انتقال ژروم بواتنگ به لیون، سوله سومین مدافعی خواهد بود که در 12 ماه گذشته بایرن را ترک می کند.

کان درباره اینکه آیا بایرن مدافع جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا خیر، گفت: ما گزینه های زیادی برای دفاع میانی داریم. با این حال، گزارش شده است که مقامات باشگاه در ماه دسامبر با آندریاس کریستنسن، نماینده چلسی ملاقات کردند.

سوله از زمانی که بایرن در سال 2017 او را به مبلغ 20 میلیون (22.5 میلیون دلار) از هوفنهایم به خدمت گرفت، 158 بازی انجام داده است. او کاپیتان آلمان در جام جهانی قطر خواهد بود که در ماه نوامبر آغاز می شود.

او بخشی از تیمی بود که در فصل 2019/20 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما شش ماه اول فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی زانویش از دست داد.

روز چهارشنبه، کان همچنین از تصمیم بایرن برای دادن فرصت تماشای بازی به 10000 هوادار استقبال کرد. این بدان معناست که بایرن می تواند برای یک بازی خانگی دیگر در مونیخ جمعیت کمی را در خود جای دهد.

کان گفت: “این اولین قدم برای شاد بودن به روش درست و نشانه مهم در این زمان است.”

دکمه بازگشت به بالا