ورزش

جباری:مدیران ما می‌دانند چه چیزی درست است اما خلاف آن عمل می‌کنند!

مهری رنجبر: کمتر از یک ماه دیگر تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری مهم و سرنوشت ساز در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف الهلال عربستان می رود. قبل از دیدار شاگردان گل محمدی در استقلال تاجیکستان ، کاپیتان تیم تغییر کرد و حالا او و صدری از تیمش برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان حمایت می کنند. پرسپولیس در دیدار با الهلال ، که گروهی رزمی بود رضا جباری و گفتگوی او با .رآنلاین او از این کلمات صحبت کرد.

آقای جباری ، تغییر سمیعی را یک سال بعد در پرسپولیس و قبل از بازی این تیم در تاجیکستان در لیگ قهرمانان چگونه دیدید؟

تغییر رئیس باشگاه همیشه یک مشکل است و نه فقط سمیعی ، رئیس باشگاه پرسپولیس. این بیانیه پس از اعمال تغییرات در وزارت ورزش توسط نظرسنجی ها اعلام می شود. اگر آقای سمیعی در باشگاه پرسپولیس خوب کار می کند ، چرا تغییر می کند؟ مدیران باشگاه نباید به دلیل مسائل سیاسی این طرف تغییر کنند یا نه. مهم این است که مدیر وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. این مدت طولانی بود ، زمانی که من بازیکن بودم ، ما بزرگترین تغییر را با مدیرعامل داشتیم. یعنی این موضوع مهمی نیست که بخواهیم در مورد آن بحث کنیم ، این موضوع سالهاست وجود دارد و باید با دقت در مورد آن فکر کنیم.

* با حضور سجادی در مقر این ورزش ، موضوع رهایی مطرح نشده است. به نظر شما این اتفاق می افتد؟

نه ؛ به نظر من این موضوع در حال حاضر رخ نخواهد داد.

* در این مورد چه باید کرد؟ آیا این دو گروه باید متعلق به ایالت باشند؟

مسائل زیادی در بازی ما وجود دارد که نباید وجود داشته باشد ، اما متأسفانه وجود دارد. همه می دانند آنچه درست است باید انجام شود ، اما برعکس عمل می کنند. حذف پرسپولیس و استقلال یک چیز است. همه می دانند که استقلال و پرسپولیس باید خصوصی باشند اما شرایط متفاوت است. من نمی دانم چرا باید از بالاترین ها بپرسیم. تا زمانی که خصوصی سازی صورت گیرد ؛ راه کسب درآمد را باز نکنید ، فایده ای ندارد. وقتی تیم متحد شود ، کسی که باشگاه را هدایت می کند باید پول داشته باشد.

برای به دست آوردن پول ، او باید مشکل را برطرف کند و با سازماندهی مجدد سیستم ، راهی برای کسب درآمد در باشگاه های مترقی ، درست مانند همه باشگاه های جهان ، ایجاد شد. به ترکیه قبل از تقسیم شخصی اش نگاه کنید ، چه اتفاقی برای فوتبال آن افتاد و چه اتفاقی افتاد بعد از آن ، زمانی که مردم محلی به آنها کمک کردند. این کلمات بسیار ساده هستند. اما من نمی دانم در کشور ما چه می گذرد و مقامات چگونه به این وضعیت نگاه می کنند! من نمی فهمم.

* کمتر از یک ماه دیگر پرسپولیس در المپیک آسیا به مصاف الهلال می رود. وضعیت این بازی را چگونه می بینید ، آیا آخرین بازی خواهد بود؟

من از ابتدای این دوره گفتم که به این موضوع خوشبین هستم زیرا سیستم بهتری در دسترس است. ما تکنسین ها و سرپرستان خوبی داریم و مدیر کار خود را به خوبی و بدون محدودیت انجام می دهد ، به شرطی که سمیعی در یک تیم کار کند. ما بازیکنان با شخصیت و بازیکنان واقعا خوب داریم. همه پشت باشگاه و سرپرست و همچنین سایر باشگاه ها از هم جدا نیستند.

* ضعف ها و مشکلات اصلی پرسپولیس برای این بازی چیست؟

تنها مشکل تیم ما این است که بازیکنان کور نیستند. این بدان معناست که ما باید یک مسابقه را در تقویم لیگ قهرمانان آسیا ترتیب دهیم تا این تیم بتواند از نظر رقابت به سطح لیگ قهرمانان برسد. نکته کلیدی دیگر هماهنگی بازیکنان جدید برای دستیابی به توافق مورد نظر آنها است ، زیرا الهلالی اول با وجود ثمره کامل آن ، در راه پرسپولیس هماهنگی بهتری داشت.

بیشتر بخوانید: بسته خبری ورزش ؛ ریور 1400

دکمه بازگشت به بالا