جامعه و خانواده

«جان ایران» رونمایی شد – سی وی نت

مراسم رونمایی از کتاب «جان ایران» که به تشریح اقدامات سیزده دولت علیه بیماری کرون می‌پردازد، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در یکی از روزنامه‌های تهران برگزار شد.

بر اساس گزارش ها سی وی نت، در این مراسم ایوب نصیری رئیس پژوهشکده مردمی درباره دلایل اصلی انتشار این کتاب گفت:.

سعید نوجوان دانشجوی دکتری دانشگاه تهران و پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نیز در توضیح و معرفی این کتاب گفت: رئیس جمهور آماده است. مخاطب این کتاب که خلاصه‌ای از عمل است، جامعه‌ای است که معمولاً رسانه‌ها بر آن سلطه دارند.

نوجوان افزود: روش جمع آوری اطلاعات مندرج در این سند با بررسی، استخراج و طبقه بندی محتوا و تصمیمات ستادی و کمیته های کشوری در برابر تدوین و بخشنامه های بهداشتی و… است. داستان دارای چهار بخش اصلی است. اصول و روش ها، مستندسازی حل مشکل کرونا، طرح ها و راهکارهای ویژه مقابله با کرونا.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه افزود: ایده اصلی دولت همکاری با مردم برای متقاعد کردن مردم است. در سپتامبر که دولت روی کار آمد، رئیس جمهور اصرار داشت که دانشگاه در ماه اکتبر بازگشایی شود. از نظرسنجی‌ها دریافتیم که بیش از 84 درصد از مردم به دلیل ترس از ابتلا به ویروس کرونا با از سرگیری تحصیل مخالف هستند. همزمان در کمیته اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شدت شروع به کار کردیم. روزنامه‌ها، رسانه‌ها و رسانه‌های ایرانی مانند رسانه ملی به ما ملحق شدند، برنامه را سازماندهی کردند و همزمان در مورد واکسیناسیون ملی در آبان، کتاب به 63 درصد از کل تعداد مورد توافق ما برای از سرگیری مجدد برمی‌گردد. بر اساس آخرین انتخابات ۸۵ درصد از عملکرد دولت و افتتاح مدرسه راضی هستند.

وزیر بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: تغییر نظام پرداخت کمک های ملی یک فوریت است. دولت سیزدهم زمانی روی کار آمد و از آن استقبال کرد که در روز اول دولت هیچکس حاضر به انجام چنین کار سختی نبود. این در حالی است که همه شبکه های بیگانه و رسانه های مخالف دولت خواهان آشوب شهر هستند. اما کشور از وضعیت کمک‌های مالی ناپایدار خارج می‌شود و دولت قبل از شروع این پروژه ودیعه پرداخت خواهد کرد.

در ادامه، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان در خصوص اهمیت انعکاس زحمات این سازمان از طریق هنر جامعه گفت: داستان ایران به ویژه پس از انقلاب، سال 1978 مملو از حماسه های بزرگ بود. گزارش های مربوط به درگیری کرونا باید از زوایای مختلف بررسی شود. مناقشه کرونا یک رویداد جهانی است و در همه کشورها رخ می دهد. این ویروس به هر کشوری سرایت می‌کند، اما ما اندازه و تجهیزات آن را در دنیا نداریم و نابرابری نقش مستقیمی در مبارزه با این بیماری دارد. در روز شیوع، کارکنان بهداشت اغلب حضور دارند. هم کارمندان و هم خانواده هایشان. هنرمندان و تیم های رسانه ای مشتاقانه منتظر نمایش نمایش های خود به همه هستند.

عین اللهی ادامه داد: کار مردم و کارگران در برابر کرونا بسیار مهم است. «ایران قوی» موضوعی نیست. در واقع زمانی است که «مردم» در آن موقعیت قرار می گیرند که در دنیا چنین نمی شود. در دولت سیزدهم با حکم رئیس جمهور سیل واکسن وارد کشور شد که به درخواست مردم همگی واکسینه شدند. اگر بخواهیم فقط از پرسنل خود برای تکمیل واکسیناسیون گروهی استفاده کنیم، بیش از دو سال طول می کشد، اما با کمک مردم، در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام شد. در آنها کشورهایی هستند که زیرساخت ها و تجهیزات دارند اما مردمی وجود ندارند. سفر با کمک مردم یک نمایش است. ما امروز شش تولید کننده واکسن داریم. با واکسیناسیون تعداد ما یکی شد. اما در برخی از نقاط جهان، آمار تلفات هنوز بالاست.

در این مراسم علی رمضانی (سخنگوی و نایب رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران)، عباس هنرمند (معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری)، محمدعلی ذوالفیگل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) و … نیز حضور داشتند. تبلیغات. مردم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا