فرهنگ و هنر

ثبت نام ۱۱۱ هزار نفر برای خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:آغاز بازه‌های خادمی راهیان نور امسال اول اسفند است و خادمین راهیان نور جنوب در قالب سه دوره ۱۰ روزه تا سوم فروردین ۱۴۰۲ به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش سی وی نت، محمد حاجی‌رحیمی از حضور ۶ هزار نفر از خادمین در راهیان نور امسال خبر داد و گفت: حدود ۳۰۰۰ نفر از این خدام طی یک ماه در یادمان‌های دفاع مقدس جنوب خدمت خواهند کرد و تقریبا همین تعداد نیز استان‌ها در اردوگاه‌های خوزستان مستقر خواهند کرد. هم اکنون در حال رفع مشکلات هستیم و امسال شرایط برای یک سفر راهیان نور خوب مهیاست. به عنوان مثال یادمان شهدای هویزه که چند روزی است در آن مستقر هستیم واقعا فضای خوب و دلچسبی دارد و می‌تواند حال زائران و خادمان را خوب کند.

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور یادآور شد: شهدای هویزه تنها یادمانی است که شهدا در محل شهادت شان دفن هستند؛ این یادمان به شدت تأثیرگذار است و شما می‌توانید همان حماسه را دریافت کنید. اینجا همه شرایط فراهم است و مدیریت و عوامل یادمان حداکثر همکاری را شکل دادند تا بتوانیم این دوره را به خوبی برگزار کنیم.

وی گفت: آغاز بازه‌های خادمی راهیان نور امسال را اول اسفند است و خادمی راهیان نور جنوب در قالب سه دوره ۱۰ روزه تا سوم فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

حاجی‌رحیمی یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۱ هزار خادم الشهید در سایت کوله بار ثبت نام کرده‌اند و آماده اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس‌اند، اما برای به کار گیری این عزیزان محدودیت‌هایی وجود دارد. بنایمان این است که هر نفر حداقل یک بار فرصت استفاده از این ظرفیت را داشته باشد؛ لذا بعد از این دوره به این‌ها مأموریت می‌دهیم که در برگشت به شهرها سفیران خوبی برای شهدا باشند و در دبیرستان، مسجد، محله و خانواده خودشان مُبلغ سیره شهدا شوند و دست هم سن و سالان شان را در دست شهدا قرار دهند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا