ورزش

تیم والیبال نوجوانان ایران نایب قهرمان مسابقات آسیای مرکزی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، دیدار فینال لیگ ملت های آسیای مرکزی امروز (سه شنبه 17 آذرماه) در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

تیم های نوجوانان ایران و بزرگسالان پاکستان در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان محمد وکیلی با نتیجه 3 بر یک میهمان را شکست دادند و در جایگاه دوم این دوره از مسابقات ایستادند.

پاکستانی که در ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 23 به سود نوجوانان ایرانی دست یافت، در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 25 بر 16 پیروز شد. و برندگان 25/20 برای کسب عنوان مسابقات در میدان هستند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با سه دستیار به این مسابقات اعزام شده بود، پنج بازی در لاهور انجام داد تا فرصت خوبی برای آماده شدن برای مسابقات قهرمانی بین المللی 2023 پیدا کند.

مهدی جلوه (کارگردان)، طاها بهبود نیا، عمران گوجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین خانزاده، امید ثقلی، محمدرضا آل جلیل، سید متین حسینی، فربد حق شناس، آرین محمودی نژاد، سید مرتضی مرتضی 14 بازیکن بین المللی ایران در این رقابت ها حضور دارد.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین نایج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مدیران)، محمد معین وکیلی (پژوهشی) و محمدمهدی آذرمهری (پزشکی) همراه تیم ملی در این مسابقات هستند.

در مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم های بنگلادش و سریلانکا به مصاف هم رفتند که شاگردان علی پوراروجی و تیم بنگلادش سه بار حریفان خود را شکست دادند و به مقام سوم دست یافتند.

سریلانکا در ست های سوم و چهارم با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد اما ست های اول، دوم و پنجم را با امتیازهای 25 بر 18، 33 بر 31 و 16 بر 14 واگذار کرد تا در رده چهارم رقابت ها باقی بماند.

تیم ملی فوتبال افغانستان که از دور اول بازمانده بود، روز گذشته به کار خود در این مسابقات پایان داد و با چهار برد بدون شکست در جایگاه پنجم مسابقات قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران صبح فردا (چهارشنبه 18 آذر) لاهور پاکستان را به مقصد تهران ترک می کند و حوالی ساعت 17:00 از دبی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) می شود.

دکمه بازگشت به بالا