ورزش

تیم ملی والیبال در لیگ قدرتمند شکل می‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال ، مجید تابش نژاد مدیر اجرایی شهرداری ورامین گفت: “امیدوارم مسابقات و مسابقات فدراسیون والیبال رویدادهای منظمی را برای لیگ برتر امسال برگزار کند. توانایی اجرای این مسابقات به بهترین وجه ممکن. ” لازم نیست.

بستن بازی ها برای بازیکنان مشکل دارد

وی با یادآوری مشکلات ایجاد شده در لیگ برتر در سال 1998 به دلیل گسترش تاج ، ادامه داد: اگرچه این مشکل نه تنها برای ایران و جهان است که ما شاهد بسته شدن این رقابت هستیم بلکه بسته شدن این تیم برای این مسئله مشکل دارد. بازی در والیبال این مشکلات برای دولت فدرال ، باشگاه ها ، تیم های حرفه ای بازیکنان و بازیکنان ایجاد می شود و به طور کلی کل خانواده والیبال از شکست تیم رنج می برند.

رئیس تیم والیبال شهرداری ورامین با اشاره به احتمال ویروس دوم کرونا در پاییز و زمستان امسال ابراز امیدواری کرد که فدراسیون والیبال با سران ملی کرونا همکاری کند تا از بسته شدن این باشگاه در سال جاری جلوگیری کند. .

وی افزود: در حالی که ناظران برای ورزش بسیار مهم هستند ، امیدوارم اگر بیماری دوباره شیوع پیدا کند ، بدون پیگیری سلامتی و در صورت لزوم رقابت ایجاد می شود. بدون بیننده. “

ما در تیم قدرتمند خواهیم بود

تابش نژاد در مورد اینکه بازیکنان را در تمرینات اولیه برای تیم والیبال شهرداری ورامین قرار می دهند ، گفت: “امسال تقریبا شش نفر از رهبران خود را از دست دادیم ، اما ما به بازیکنان دیگر پیوستیم. شایسته و توانمند است تا بتوانیم مانند گذشته سخت به رقابت بپیوندیم.

وی ادامه داد: زمان شروع تمرینات والیبال شهرداری ورامین مبتنی بر حفظ رقابت پذیری باشگاه آسیا است. اگر مصمم به برگزاری این تورنمنت ها باشیم ، آموزش را در اسرع وقت در n آغاز خواهیم کرد. “آخرین در بیست روز دیگر.” برای لیگ برتر ، قصد داریم در صورت تأیید کرونا ملی ، تمرین را از 15 ژوئیه شروع کنیم.

فوتبال جنبش جوان ادامه خواهد یافت

سومین مربی بین المللی که بیش از 20 سال فوتبال حرفه ای دارد ، در پاسخ به این سؤال که “شما برای لیگ برتر چه پیشنهادی دارید؟” وی گفت: “برای ادامه رشد والیبال باید از تکنیک های مدرن استفاده کنیم” و سیستم مدرن سالهاست که در والیبال ایران نگاه و رشد کرده است. بنابراین ، مالیات مناسب است.

وی یادآور شد: روند رقابت تا حد زیادی با جلسات شورا ، درباره تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال ایران مشخص می شود و وی پیشنهاد کرد که این مسابقات به موقع و همچنین اعضای تیم برگزار شود. 8 تا 10 و در صورت سفارش بلوک اول. باید متناسب با توانایی والیبال ایران ، جذب بازیکنان در نظر گرفته شود و تیم ارشد نیز در گروه 10 تا 12 قرار بگیرد.

شایان ذکر است که فدراسیون والیبال در نامه خود به باشگاههایی که در این بازی فعالیت دارند شرایط و ضوابط ثبت نام و ورود به لیگ برتر در لیگ دسته اول را اعلام کرده است ، این باشگاه ها تا 31 ژوئن باید استفاده کنند. ابراز تمایل خود را برای شرکت در این مسابقات.

در نتیجه ، ورود هر یک از باشگاه ها به لیگ برتر بزرگ در لیگ 99 ، براساس بهبود بودجه کامل با بازیکنان ، کارمندان و فدراسیون والیبال تا 15 ژوئیه.

همچنین ، شانزدهم ژوئیه آخرین فرصت برای ثبت نام و ارسال وجه نقد به حساب دولت خواهد بود و 10 مرداد آخرین فرصت برای ارسال پیش نویس و امضای قرارداد ورزشی خواهد بود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا