ورزش

تیم ملی جوانان آماده‌ای داشتیم/ اگر میزبان بودیم به لحاظ مالی به ضررمان بود

به گزارش شفاف ، علیرضا پاکدل در مورد لغو مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: به نظر می رسد فدراسیون هندبال آسیا نامه ای در مورد لغو مسابقات ارسال کرده و احتمال دارد این مسابقات به طور کلی لغو شود. در صورت لغو جام جهانی ، مسابقات قهرمانی آسیا برگزار نمی شود.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه می دهد: ما 12 فصل پارک داریم. ما در سالهای اخیر یکی از آماده ترین جوانان بوده ایم. بیش از 13 مسابقه تدارکاتی برگزار شد ما اکنون یک مسابقه بین المللی در یزد داریم ، یعنی برای این تیم مسابقه داریم. وقتی کنفدراسیون هندبال آسیا برندگان را اعلام کرد ، ژاپن و چین تایپه در این برنامه نبودند ، بنابراین ما این فرصت را داشتیم که به سراسر جهان برویم و مدال کسب کنیم. ما برای این مسابقات سخت کار کردیم.

پاکدل گفت: “در ابتدا ، تاج ما را متوقف کرد ، اما ما به زودی آموزش را شروع کردیم.” از بازیکنانم متاسفم ، آنها نسل خوبی هستند. آنها هر دو در این بازی جنگیدند و جنگیدند. ما بازی را به خاطر تیم جوانان به پایان رساندیم. من ناراحت شدم زیرا بازیکنان این رویداد بزرگ را از دست دادند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسابقه یزد ادامه دارد و این مسابقه را لغو می کند ، گفت: ما مسابقه یزد را تمام می کنیم. حفظ این مسابقات کار بزرگی است. در این موارد ، ما تنها افرادی هستیم که برای رقابت در سطح بین المللی آموزش دیده ایم. نمایندگان دولت یزد و وزارت امور خارجه سعی در برگزاری این مسابقه داشتند. ما مسابقه را تمام خواهیم کرد.

پاکدل گفت: 14 اردوگاه ویژه نوجوانان نیز داریم. ما هنوز در وحشت هستیم ، اما اوضاع جهان در آسیا مستلزم اتخاذ این تصمیم است. کسانی که از پذیرش ایران امتناع ورزیدند و دولت فدرال را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، باید امروز خود را به رسمیت بشناسند. آنها باید عاقل باشند زیرا اگر ما غریبه باشیم ، این بازی ها دوباره لغو می شوند. اگر امروز میهمان بودیم ، آنقدر پول خرج می کردیم که برای ما گران تمام می شد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا