اقتصادی

تیراندازی سارقان به سمت ماموران در گنبدکاووس/اسلحه وینچستر کشف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ محمود علی فر شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در شب‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان، پلیس با تشکیل چندین تیم از کارآگاهان زبده آگاهی و عوامل مجرب انتظامی، موفق شد یک باند سارقان مسلح را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: اعضای این باند که به دلیل انجام دو سرقت مسلحانه موتورسیکلت تحت تعقیب انتظامی شهرستان گالیکش هم قرار داشتند، شبانه با ورود به شهر گنبد اقدام به ارعاب و تهدید شهروندان با سلاح گرم و سرقت موتورسیکلت، موبایل و غیره از آنها می‌کردند.

وی گفت: در شب جاری عوامل انتظامی با گسترش اشراف اطلاعاتی، محل تردد سارقان را در کمربندی جنوبی شهر شناسایی کردند اما سارقان که به سلاح وینچستر مسلح بودند به محض مشاهده مأموران بدون توجه به فرمان ایست پلیس، به سمت آنها تیراندازی و وسیله نقلیه سازمانی مأموران را مورد اصابت قرار دادند.

علی فر افزود: مأموران ضمن بکارگیری قانون بکارگیری سلاح به سمت آنها تیراندازی و هر سه نفر آنها را نیز زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: در این حادثه یک قبضه سلاح وینچستر که سارقان به وسیله آن به سمت پلیس حمله کرده بودند به همراه چندین فشنگ کشف گردید و سه سارق مسلح هم به بیمارستان منتقل شدند.

علی فر، امنیت را خط قرمز پلیس دانست و هشدار داد: پلیس در برخورد با عوامل ناامنی و سارقان مسلح کوچک‌ترین مماشاتی نداشته و طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا