حوادث

تیراندازی زورگیران مسلح و کشته شدن دو نفر در البرز/قاتلان دستگیر شدند

سی وی نت / البرز فرمانده پلیس محلی از دستگیری اعضای این باند با اسلحه و با تلاش بازرسان پلیس آگاهی در روستای ساوجبلاغ خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: به دنبال اقدامات چندین سارق مسلح در بخش “چهارباغ” که منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر شد ، هویت و دستگیری قاتلان هدف قرار می گیرد. پلیس برای مردم ساوجبلاغ شناخته شده است.

به گزارش سی وی نت ، این خبر گفت: کلانتری آگاهی گفت: سرقت یک دستگاه خودروی پراید که منجر به تیراندازی و کشته شدن راننده آن شد ، چند ساعت پس از جنایت ، کودتای نظامی انجام شد. به پلیس گفته شد که از دو موتورسیکلت در یک موتورسوار دونده دیگر را کشته است.

سخنگوی پلیس البرز گفت: “به دلیل جدی بودن موضوع ، نیروهای پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و از طریق اطلاعات و تحقیقات گسترده پلیس ، موفق بودند. همچنین در کشف دو قاتل در منطقه چهارباغ و همچنین در یک همکاری و تعجب آور عملیات ، دستگیری دو مظنون. “کمتر از 24 ساعت پس از آخرین قتل و جایی که آنها یکی از مزارع چهارباغ را مخفی کرده بودند ، نگه دارید.

سردار محمدیان افزود: وقتی با مدارك و مدارك پلیس روبرو شدند ، بازداشت شدگان به جرم چاره ای جز گفتن حقیقت دستگیر شدند ، بنابراین دهان خود را باز كردند و اعتراف كردند كه با تشكیل باند چهار تبهكار و تهیه اسلحه ، برای گرفتن پول از مردم و اسلحه. “آنها در منطقه البرز زندگی می کنند.

وی گفت: دو دادستان ، هر دو پناهنده ، و یكی از مظنونان دستگیر شده بودند. بعد از ظهر محققان در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ساوجبلاغ ارجاع شدند.

سردار محمدیان گفت: در بازرسی از محوطه دفاعی دو قبضه اسلحه و دو قبضه ضدهوایی ، دو دستگاه موتورسیکلت و چندین مورد سرقتی انجام شد.

در پایان ، پلیس منطقه البرز با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد ، گفت: پلیس با هرگونه امنیت با اقتدار رفتار می کند و اجازه نمی دهد هیچ مجرمی امنیت شهروندان را نقض کند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا