سلامت و تندرستی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت (TD-LTE) نسل جدیدی از اینترنت ایمن است که سریعتر از سایر خدمات اینترنتی ADSL است. این فناوری هیچ محدودیتی ندارد ، نیازی به استفاده از شماره تلفن و برق رایگان در منطقه ارتباطی نیست. همچنین از ثبات بالایی در بارگیری و بارگیری برخوردار است.

فناوری TD-LTE بر اساس پیکربندی شبکه های ارسال و دریافت استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سیم کارت قابلیت اتصال به نسل چهارم سرعت اینترنت پر سرعت را دارد. لازم به ذکر است که این سیم کارتها تماس و پیام کوتاه را نمی پذیرند.

یکی از مهمترین مزیت های شبکه های TD-LTE نسبت به سایر سایت های اینترنتی این است که برای تنظیم آن نیازی به خط تلفن ندارید. در عوض ، می توانید آن را با استفاده از همان خالص مودم و سیم کارت تنظیم کنید. TD-LTE تجربه ای بی نظیر با سرعت بالا و بی نظیر از فناوری های قدیمی مانند پهنای باند محدود و ارتباطات مودم کوچک را ارائه می دهد. جنبه مثبت دیگر این فناوری این است که پتانسیل بسیار خوبی برای بارگیری دارد؛ در نتیجه ، در صورت افزایش حجم ترافیک ، می توان مصرف برق را افزایش داد. کسانی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند ، به دلیل پینگ کم و پایداری پایین این فناوری ، می توانند بدون هیچ مشکلی در سرعت بازی کنند.

اینترنت زیاد است TD-LTE

  • محدودیت ارتباطی وجود ندارد
  • نصب سریع
  • پوشش ملی
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگذاری 4 مگابایت است
  • هیچ علامت خط وجود ندارد
  • سرزمین تحرک

بالاترین کیفیت اینترنت سرویس چیست؟ یا آیا خدمات اینترنت پر رده برای کار یا خانه مناسب هستند؟

برای پاسخ به این سؤالات ، باید از فناوریهای فعلی خبر دهیم دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE شاید بهترین گزینه برای اینترنت پر سرعت نسل چهارم باشد ، زیرا بعد از پایان فصل اینترنت Dial-Up خدمات سریع مانند ADSL وارد میدان می شوند اما در برخی موارد به دلیل ضعف این سرویس و تولید ، بسیاری فکر می کنند از اینترنت سریع استفاده می کنند ، که بهترین و راحت ترین گزینه است دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE به دلیل گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های موبایل سعی در دسترسی سریع و برنامه های اینترنتی به کاربران خود دارند. خدمات ساخته شده با سرعت و قابلیت اطمینان بالا که در نهایت منجر به طراحی و ساخت می شوند دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE .

هر دو از اینترنت و دسترسی سریع استفاده می کنند TD-LTE

از خدمات استفاده می کنند دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE می توانید از یک اتصال دو طرفه یا به نام Duplexing استفاده کنید که از دو روش مختلف نیز استفاده می کند.

گام اول: یک بانک اطلاعاتی کل ، که اغلب FDD نامیده می شود ، از دو سیستم باینری مختلف برای انتقال و دریافت (uplink) و همچنین دریافت (downlink) اطلاعات استفاده می کند.

روش 2: Time Limit Time که با نام TDD نیز شناخته می شود ، مبتنی بر محدودیت زمانی است که هر از گاهی به داده های ارسال شده یا دریافت جریان ها اختصاص می یابد.

البته استفاده از چرخه های زمانی مختلف این امر را ممکن می سازد دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE به شما امکان می دهد تا زمان لازم را در سیستم Uplink یا Downlink در کانال مورد نیاز مدیریت کنید ، این بدان معنی است که می توانید ارسال و دریافت پیام از این طریق را مدیریت کنید.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از سیستم های مختلف FDD و TDD برای کمک به کارمندان تلفن یا کارمندان دفتر در دفتر استفاده می کنند. این باعث سردرگمی بین عملکردهای مختلف می شود و هر تیم قادر است از عملکرد بالاتر بهره ببرد.

مزایای استفاده از اینترنت زیاد است TD-LTE

فاکتورهای ذکر شده پیش از پروژه دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE می تواند مزایای زیر را ارائه دهد:

مزیت شماره 1: اقتدار را بالا ببرد

به دلیل انتقال داده های بزرگ و دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE بنابراین پتانسیل بسیار خوبی برای تحرک و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که منجر به پیشرفت چشمگیر تجربه کاربر در بین کارمندان می شود.

مزیت 2: کم هزینه

ساده و ساده دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE این کار اجرای ، استقرار و ارائه خدمات را سریع ، کارآمد و ارزان تسهیل می کند

مزیت 3: مثبت کاذب

نسل چهارم اینترنت یا چیزی مشابه دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE در طیف گسترده ای از فرکانس ها کار می کند که پهنای باند آنها می تواند به 200 مگاهرتز برسد. به دلیل بزرگ بودن مبدل فرکانس استاندارد ، امکان انتقال سریعتر ، قدرت بیشتر و نرخ انتقال بالاتر برای کاربران امکان پذیر است.

مزیت چهارم: با عملکرد بهتر تجربه کنید

دروازه دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE ظرفیت فعلی به جریانهای Uplink یا Downlink اختصاص داده شده است و امکان استفاده از پهنای باند موجود را با توجه به نیاز کاربر فراهم می کند که بهترین تجربه ممکن را به کاربر می دهد. آهسته

همه این مزایا اعمال می شود دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE ما گفتیم که این سرویس بهتر از رقیب خود در بسیاری از خدمات اینترنت بی سیم ، یعنی WiMAX ، را آسانتر کرده است. از همه مهمتر ، بسیاری از عوامل دیگر مانند سهولت و سهولت تنظیم ، سرعت بالای انتقال داده و دریافت و همچنین هزینه بسیاری از کاربران ADSL را قادر ساخته است. دسترسی به اینترنت زیاد است TD-LTE در انتظار.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 شب تماس بگیرید و از کارشناسان بازاریابی Taknet مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال کنید تا کارشناسان بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabgar Pardaz با نام تجاری Teknet در سال 1997 تاسیس شد تا در زمینه فناوری های اطلاعات و ارتباطات فعالیت کند. این شرکت دارای مجوزهای ارتباطی است (سروکو) این شرکت یکی از قوانین و ارتباطات کشور است و هم اکنون منطقه را در یک شبکه تحت پوشش مشترکین قرار می دهد که 24 ساعت شبانه روز ، هفت روز در هفته مشترکان را ارائه می دهد. این فناوری در حوزه اینترنت خانگی و خدمات اداری و اداری هزاران مشترک دارد. توسعه دهندگان Taknet Net و تیم آنها تلاش می کنند از طریق اجرای طرح های هوشمند و بهترین کیفیت طراحی ، عملکرد و رضایت مشتری را بهبود بخشند..

برای اشتراک اطلاعات تماس ما اینجا را کلیک کنید

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا