فرهنگ و هنر

تولید ۴۰ اثر ویژه کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان

سی وی نت/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۴۰ اثر ویژه کنگره ۶۵۵۲ شهید در صدا و سیمای استان تولید شده است.

به گزارش سی وی نت، سردار مرتضی کشکولی ۲۰ تیرماه در جلسه مشترک سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و صدا و سیمای استان که در محل صدا و سیمای استان برگزار شد، با قدردانی از صدا و سیمای لرستان در تهیه و تولید مستندهای متنوع و فاخر با موضوع ایثار و شهادت، ویژه کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان، اظهار کرد: صدا و سیمای لرستان تاکنون حدود ۴۰ مستند و نماهنگ جذاب و فاخر جهت پخش در کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان تهیه و تولید کرده که در جای خود بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: به ویژه در بخش‌های سیما، خبر و رادیو، که نتیجه تلاش‌های طاقت فرسا و شبانه‌روزی مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای لرستان است.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: امید می‌رود با بهره گیری از این آثار تأثیرگذار بر غنای یادواره ۶۵۵۲ شهید لرستان افزوده شود.

دبیرکل کنگره شهدای لرستان در ادامه خواستار ارائه خوب، دسترنج مدیریت و کارکنان صدا و سیمای لرستان در این یادواره و اجلاسیه‌های جانبی آن شد.

 شیروی مدیرکل صدا و سیمای لرستان نیز در این جلسه از تلاش‌های صدا و سیمای لرستان برای حضور پررنگ و تاثیرگذار در کنگره ۶۵۵۲ شهید استان و اجلاسیه‌های جانبی آن خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است تا روز برگزاری کنگره شهدای لرستان، با سه برنامه زمانی تبیینی، تبلیغی و تهییجی، فضای استان را معطر به یاد و خاطره شهدا کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا