ورزش

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی نژاد در حاشیه رویداد ملی دومین گام دانشگاه آزاد اسلامی «عصر امید» در مصلای تهران گفت و گو با خبرنگار محلی خبرگزاری آنا: کار. در زمینه مواد مقاوم در برابر خوردگی.

وی گفت: ما از یک محیط کامل برای انجام کار خود استفاده می کنیم. برای تقویت پایه های شبکه توزیع، تولید این محصولات را پایدار کرده ایم.

رئیس شرکت دهر آروین ناب که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند فعالیت می کند، زیربنای ضعیف شبکه توزیع را برشمرد و گفت: با استفاده از این مولفه تولید، پایه و اساس شبکه توزیع انرژی را تقویت خواهیم کرد. “


بیشتر بخوانید:

یک تولید کننده یک دست چند هندوانه حمل می کند!

تکمیل 10 قرارداد پژوهشی دانشگاه آزاد خراسان شمالی با برنامه عصر امید

تولید، تولید و تولید گریس صنعتی منحصر به فرد و پیچیده

سخنان پایانی 7 تفاهم نامه دانشگاه آزاد لموجان از نمایشگاه عصر امید


بهشتی نژاد یادآور شد: در فاز دوم خدمات دانش بنیان را اجرا کرده ایم تا بتوانیم بحث پایش خوردگی، پایش آسیب و پایش سازه های پوششی. خوردگی را تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد: محصولات جایگزین نانو برای چند منظور اضافه می شوند یه چیز سخت برای افزایش مقاومت به خوردگی و مقاومت فشاری مواد استفاده می شود و این کانی بر پایه کانی های خراسان جنوبی و اطراف نهبندان است.

رئیس هیئت مدیره شرکت دهر آروین ناب تصریح کرد: این بخشهای خوش کار نیز یکی از وظایف بخش این شرکت و استفاده از محصولات ما برای تولید محصولات جامد و رو به رشد عمر مفید سازه به ویژه در آب و مناطق شکننده است. .

بهشتی نژاد می گوید: زیرساخت ها در صنعت برق و آب در حال بهبود و افزایش عمر مفید سازه است.

به گزارش آنا، دومین برنامه ملی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» با هدف معرفی ابزارها، محصولات، دستاوردها و رویدادهای حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف انبوهی از واژه ها برای استارت آپ ها برگزار می شود. کسب و کار و دانش و فرصت های شغلی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد این دانشگاه با شعار 1000 تیم تحقیقاتی و تجهیزات، 1000 ایده و استارتاپ در زمینه فناوری 1000 و ایجاد شرکت از هشتم تا یازدهم خرداد ماه 1401 در مصلای تهران برگزار شد.

خاتمه اطلاعات / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا