ورزش

توضیحات کرمانشاهی درباره قضاوت در دربی

رضا کرمانشاهی درباره دادگاه فوتبال پایتخت 94 می گوید: دادگاه دربی در همه بازی ها متفاوت است. وقتی در این بازی بزرگ فوتبال ایران باشید و مسئولیت بازی را به عهده بگیرید ، افتخار می کنید. علی رغم این نگرش استکباری ، ما هنوز یک سری دلایل داریم که چرا خدای ناکرده هرگز گناه نخواهیم کرد و تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد که برخی از افراد در طول زندگی ما را نخواهند بخشید. ما خدا را وزن می کنیم و سعی می کنیم بهترین تصمیمات را بگیریم و سوت بزنیم.

وی درباره آنچه که به نظر می رسد کمی استرس است گفت: “شب قبل از بازی کمی فشار داشتم ، اما وقتی به غار رسیدم ، هیچ فشاری نداشتم.” از خدا خواستم این دربی بهترین تصمیم من باشد. من تمام تلاشم را کردم تا از خطا جلوگیری کنم. در بازی های قبلی ممکن است برخی از علاقه مندان به سینما فکر کنند من کوچک هستم اما در این بازی سعی کردم همه جا باشم.

داور دربی 94 گفت: قبل از شروع مسابقه ، فریدون اصفهانیان ، علیرضا سهرابی ، اعضای کمیته جنجال ، سهیل مهدی و رئیس هیئت فوتبال تهران در رختکن بودند و انرژی می دادند و به دنبال او بودند ganganiihu. این بازی با تمام بازی های قبلی متفاوت است و من می خواهم افتخار کنم.

کرمانشاهی با بیان اینکه محمود فکری سرمربی استقلال در ورزشگاه دست به اعتراض زد ، اظهار داشت: من به مربیان اجازه می دهم ، آنها تحت فشار زیادی از طرف ما هستند و می توانند جیغ بزنند و اخم کنند. میلیون ها هوادار منتظر پیروزی مربیان و بازیکنان دو تیم در بازی هستند ، در سطحی که می بینیم بینندگان از اینکه تیمشان جام را نبردند اما دربی را بردند راضی هستند. بنابراین من به معلمان توانایی تفکر و واکنش به موقعیت ها را می دهم. از همه کسانی که از من و ورزشکاران حمایت کردند تشکر می کنم.

252 252

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا