فرهنگ و هنر

توجه به شعر و ادب به دور از نگاه ویترینی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار جمعی از شاعران و نویسندگان به مناسبت روز و کتاب شعر فارسی گفت:. حوزه های فرهنگی و هنر اسلامی ایران “انجام دهید. این زمینه دارای انواع مختلفی از آهنگ ها و کتابهای بسیار عالی و سرگرم کننده است.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی ، محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه (18 شهریور) در دیدار خود با شاعران و نویسندگان “خلوت انس” را که در تالار وحدت برگزار شد ، به افتخار نوشت. روز شعر و خط فارسی می گوید: میراث بزرگ زبان فارسی توسط شاعران و شاعرانی که فرهنگ ما را اداره می کنند حفظ می شود. هنگامی که اسلام در برخی از کشورها پیدایش شد ، بسیاری از نقاط جهان اسلام امروز به زبان های دیگر صحبت می کنند ، اما ایرانیان با وجود عشق به اسلام و قرآن ، هویت خود را در فارس حفظ کردند.

وی ادامه داد: امروز وقتی از هویت ایران صحبت می کنیم ، اولین عنصر فارسی است. از افغانستان. از پاکستان تا تاجیکستان ، زبان فارسی را در ادبیات می بینیم.

وزیر فرهنگ و امور اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور تاجیکستان به جمهوری تاجیکستان گفت: که یکی از آنها است. با این شهر ارتباط دارد ترانه ها باید با کتاب و ادبیات این کشور ترکیب شوند.

اسماعیلی گفت: دولت مردم موضوع فناوری اصلی ایران را بررسی خواهد کرد. ما تلاش می کنیم کلیشه ای را که هنر را به یک موضوع تقلیل می دهد پایان دهیم. شعر حوزه ای است که در آن ما یک زبان داریم و متعلق به خودمان است و دولت ، یکی از راه های ما تقویت انجمن های ادبی است. بسیاری از عزیزان ما در این سازمان از تیم ها و انجمن های نویسندگی آمده اند ، بنابراین باید برنامه ریزی و بودجه بندی مناسبی را برای این پروژه در نظر بگیریم.

وی با اشاره به تخصص امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: تحول اسلام مطابق الزامات آهنگ انجام شده است و من فکر می کنم این جلسه جشن دولت توسط مردم و وزارت فرهنگ است. و راهنمای اسلام کتابها و شاعران. “

یکی از اعضای کمیته عالی تغییرات فرهنگی افزود: ما سعی می کنیم توجه شما را به حوزه شعر و ادبیات به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و هنر اسلامی ایران با توجه به اهمیت این رویداد جلب کنیم. “این زمینه دارای بسیاری از چیزهای عالی و سرگرم کننده است که می توان با موسیقی و کتاب آموخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا