فرهنگ و هنر

تلویزیون بالاخره «رعد و برق» بهروز افخمی را به خود می بیند؟

این «صاعقه» – ساخته بهروز افخمی – باید سریال مناسبی برای هزار و چهارصدمین ماه رمضان باشد و پس از شکافتن از روی آنتن حذف شود، نزدیک رمضان به آنتن نرسد. 1401!

به گزارش سی وی نت، سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی که در ماه رمضان سال گذشته به عنوان بستری مناسب برای شبکه پنج سیما ارائه شد و حتی بخشی از آن روی آنتن رفت، حالا پس از گذشت چندین ماه به روی آنتن رفت. اما از آنجایی که ماه رمضان آینده کمتر از سه ماه دیگر فرا می رسد، هنوز اعلام نشده و هیچ اطلاعات رسمی در مورد ادامه تولید آن وجود ندارد.

«نور» باید در فروردین ماه امسال و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان سریال تلویزیونی باشد، اما در اولین روز ماه مبارک رمضان که برنامه های دیگری از شبکه های مختلف پخش می شود، قسمت اول «نور» آنتن نرسید و با یک روز تاخیر در روز دوم ماه مبارک رمضان تمدید شد. با گسترش رسانه های قسمت دوم این مجموعه، مشکلاتی برای تولیدکنندگان ایجاد شد که مشکلات فنی و ساخت و ساز پیچیده را دلیل این تاخیر عنوان کردند.

اما نکته شگفت انگیز این است که بعد از آن دیگر تلویزیون رنگ «رعد و برق» افخمی را ندید! ماه رمضان گذشت، تابستان و پاییز گذشت، اما در آخرین ماه سال جاری و شروع ماه مبارک رمضان جدید، با گذشت دو هفته از سال جدید، هنوز خبری از پایان تولید یا ورود «رعد و برق» نیست. سری .

هاشمی در آخرین گفت‌وگوی ایسنای خود با توسعه‌دهنده سامانه که حدود پنج ماه پیش انجام شد، گفت که بخشی از فیلم و مراحل تولید سامانه همچنان پابرجاست. سازنده پیش بینی می کند که “لایتنینگ” در ماه اکتبر در 6 ماه آینده آماده نمایش خواهد بود. اما در حال حاضر و در اواخر دی ماه همچنان اخباری از این مجموعه تلویزیونی به گوش می رسد. کمتر از سه ماه دیگر، ماه مبارک رمضان دوباره می آید و تلویزیون باید خود را برای سریال جدید آماده کند.

بر اساس این گزارش، بهروز افخمی از اواخر سال 1377 اجرای سریال «نور» را درباره اتفاقات سیل سال 1388 در شمال کشور آغاز کرد. سیل ویرانگر و ویرانگر در این منطقه است، آن هم در اسفند 1396. بر اثر بارندگی شدید در شمال ایران از جمله گلستان و مازندران و خراسان شمالی در جنوب غرب کشور متاسفانه خسارات زیادی به بار آورد و جان تعدادی از ما را گرفت. سپس هموطنان چند کار را ترک کردند.

بازیگران سریال «رعد و برق» عبارتند از: شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار صائقی، شاهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادی زاده، قاسمی استادی. ، ابراهیم یوسفی، حامد محمدخانی، ویدا موسوی، سپیده موسوی و ….

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا