فرهنگ و هنر

تلاش یک کودک برای نجات «شاه‌روباه» ایرانی

کتاب «گوش کوچولو بزرگ» رمانی نوشته محمدرضا مرزوقی است که زندگی روباه ایرانی را به عنوان یکی از حیوانات در معرض انقراض توصیف می کند.

به گزارش سی وی نت، در این کتاب رضا مکتبی به همراه 10 جلد دیگر در قالب «آه، مراقب ما باش! در 32 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و قیمت 25000 گوجه فرنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

ناشر این کتاب را معرفی می کند: این جلد چهارم از مجموعه 11 جلدی داستان روباه های ساکن یزد و حیاط یک پسر است. سگ ها فقط میوه می خورند، اما فکر کودک اشتباه است. او یک مرغ بود و به قصد فروش حیوانات آنها را می خورد.

کودک با خواندن کتاب گوش بزرگ کوچک به طبیعت نزدیک می شود و با این حیوان در حال انقراض آشنا می شود.

نویسنده در این قسمت از کتاب اطلاعاتی در مورد زندگی و تغذیه این حیوان در اختیار مخاطب قرار می دهد و کتاب بیش از 9 سال (نونهال) زندگی و طبیعت این گونه را به مخاطب معرفی می کند که این خطرناک است.

این بروشور با موادی با کیفیت و به روز تهیه شده و در تمامی فروشگاه های مرکز رشد فکری و همچنین سایت های عرضه محصولات سفارشی این مجموعه به آدرس shop.kpf موجود است. ir

در این اثر، نویسندگان و مفسران کتاب های کودک و نوجوان، شکل زندگی گونه های در معرض خطر انقراض در ایران را از طریق انتشارات کانون پرورش فکری منتشر کرده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا