ورزش

تقدیم هدایای زینب سلیمانی به خانواده‌ شهیدان عبداللهی و زنجانی

تقدیم هدایای زینب سلیمانی به خانواده‌ شهیدان عبداللهی و زنجانی

به گزارش خبرنگار محلی خبرگزاری آنا از بیرجند، ستاد فرهنگی این هیئت به سرپرستی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و همچنین روسای آیت الله سید علیرضا عبادی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ) استان خراسان جنوبی با حضور مرحوم محمدحسین عبداللهی و محمدحسین زنجانی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند الکا هدیه زینب. سلیمانی فرزند سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به این خانواده ها دادند که برای ایمانشان جان باختند.


بیشتر بخوانید:

مسئولان اداره بردسیر از خانواده سردار فقید سلیمانی تجلیل کردند


حجت الاسلام سید رضا هاشمی دبیر بیانیه گام دوم اصلاحات در نشست دفتر نماینده ولی فقیه در خطه خراسان جنوبی گفت: کسانی که در راه ایمان جان باختند گام برداشتند. افتخار و سعادت امیدواریم در راه کسانی که در راه ایمان از دنیا رفته اند، قدمی به عقب برداریم.

رئیس معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مبارزان راستین حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اینگونه خونخوار هستند، می گوید: حضرت فرمود: فیض بزرگ مردن بالاترین فیض است.

حجت الاسلام حسین راقی گفت: به نمایندگی از فرزند شهید سلیمانی اینجا هستیم، منتظر خدمت به خانواده شهدا هستیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه سردار دلها مکتب معارضان را گران کرد و مصمم شد که با خون پاک جان خود را از دست بدهند، تاکید کرد: خطرناکتر است دشمنان شهید حاج قاسم از حاج قاسم. “

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده ضمن یادی از شهیدان عبداللهی و زنجانی، تصریح کرد: در تشییع پیکر سردار دلها شرکت کنید و از این طریق الطاف الهی را کسب کنید.

علی ماندگار معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان نیز مدرک لیسانس شهید محمدحسین زنجانی از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را به خانواده شهید سلیمانی اهدا کرد.

همسر و فرزندان شهیدان محمدحسین عبداللهی و محمدحسین زنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عبداللهی و زنجانی به مقام شامخ زینب سلیمانی ادای احترام کردند.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا