جامعه و خانواده

تقدیر حافظان محیط زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح از خاک میهن اسلامی

جامعه محیط‌بانان و حافظان محیط‌زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع مشروع از خاک میهن اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش سی وی نت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، جامعه محیط‌بانان و حافظان محیط‌ زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خاک میهن اسلامی تقدیر کردند.
در این بیانیه آمده است: 

«بسم الله قاصم الجبّارین
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا 

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در روزهای اخیر پاسخی دندان شکن، بازدارنده و راهبردی به تجاوز آشکار رژیم شیطان صفت صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه دادند. موشک‌ها و پهپادهای کشورمان عمق استراتژیک سرزمین‌های اشغالی را نشانه گرفتند و گوشه‌ای از خشم ملت شریف ایران را بر سر متجاوزین به مرزهای انسانیت و اخلاق فرودآوردند.

این اتفاق مبارک موجی از شادی و شعف را نه تنها در بین ملت بزرگ ایران که در میان ملت مسلمان و مردم آزاده جهان به وجود آورد تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران و دستور فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در تنبیه رژیم کودک‌کش به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسد. 

سران استکبار جهانی و حامیان رژیم شیطان صفت بدانند، ادامه فشنگ‌پرانی‌ها و جسارت‌ها به خاک میهن اسلامی در اقصی نقاط جهان به قیمت نابودی و اضمحلال آنها خواهد بود و وعده الهی را تسریع خواهد بخشید.

جامعه محیط بانان و حافظان و پاسداران محیط زیست کشور تعرض به خاک پاک ایران اسلامی را خط قرمز نابخشودنی نه برای خود بلکه برای هر ایرانی در اقصی نقاط جهان می‌داند و تا پای جان و آخرین قطره خون در کنار پاسداران میهن اسلامی قرار دارد.»

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا