جامعه و خانواده

تفکیک از مبداء پسماندها هزینه‌های اداره شهر را کاهش می دهد

رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: جداسازی از منابع زباله بسیار مهم است و اگر شهروندان این کار را به درستی انجام دهند ، میزان پسماند نیز کاهش می یابد. کاهش خواهد یافت ”

به گزارش سی وی نت ، مهدی پیرهادی در حاشیه بازدید کمیته از مجموعه آرادکوه ، گفت: برای بهبود عملکرد.

وی ادامه داد: اولین بازدید از دپارتمان MRF است که متخصص در کارهای طراحی است که کار با کیفیت را از نظر محیط ، هزینه و بهداشت ترویج می دهد.

وی افزود: با توجه به آنچه در منطقه کوهک و موقعیت مرکزی آن به صورت مجازی می گذرد و با توجه به پیشرفت های انجام شده در این کار ، به زودی شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.

پیرهادی گفت: ما به فرایند مدیریت محیط زیست اشاره کردیم و آن را برای مدیران استرس زای افراد ارسال کردیم و نگرانی های دست اندرکاران پروژه را شنیدیم تا بتوانیم به آنها رسیدگی کنیم. مشارکت مردم در مسائل زیست محیطی و بهداشتی و همچنین خدمات رسانی به جامعه بسیار مهم است ، ما تلاش خواهیم کرد تا مردم کار خود را ببینند و روابط مهمی با جامعه داشته باشند.

پیرهادی ادامه داد: در مذاکرات دولت مرکزی موضوع جدایی و منابع بسیار مهم است ، اگر شهروندان این کار را به درستی انجام دهند ، میزان ضایعات کاهش می یابد. البته اگر شهروندان زباله ها را در ساعات تعیین شده جابجا کنند ، بسیاری از هزینه های محلی کاهش می یابد. شهروندی در این زمینه باید در یک برنامه جامع دیده شود ، شهروندان باید در این زمینه از ارائه دهندگان خدمات محلی خود پشتیبانی خوبی داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با اذعان به اینكه بسیاری از مشكلات آرادكوه و محل دفن زباله به دلیل عدم تفکیک است ، افزود: اگرچه دفع زباله نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است اما یکی از برنامه های نشریه ضایعات را کاهش دهید و زباله ها را فراموش کنید.

وی افزود: “ما از ذینفعان ، فعالان فرهنگی و اجتماعی ، سازمان های غیردولتی ، شرکت های اجتماعی و صاحبان مشاغل درخواست می کنیم که در جامعه محلی کار درست را انجام دهند تا این پروژه بتواند وضعیت محلی را بهبود بخشد. به “

وی برای حمایت دولت و شوراهای محلی و روستایی در این زمینه توضیح داد: با توجه به رابطه خوب بین دولت محلی و دولت محلی و قوه مقننه در این زمان ، شاهد اتفاق مثبتی خواهیم بود. یک حوزه مهم در این زمینه بحث زباله های بیمارستانی و دفع آن است که وزارت بهداشت باید به آن توجه زیادی داشته باشد تا با توجه به سیستم و شرایط این زباله ها دفع شود. در جایی که هنوز دور هستیم ، دولت به ما کمک می کند تا فضای لازم را برای ترویج مشکلات و مشکلات این منطقه ایجاد کنیم.

رئیس کمیته بهداشت ، محیط زیست و دولت محلی شورای شهر گفت: “بخش بزرگی از آن قبلاً دفن شده بود. اما امروزه با آنها به عنوان کودهای آلی رفتار می شود. در سفر امروز ما بر ضرورت طراحی این پارک ها و همچنین سازماندهی دفع زباله که از طریق برنامه ریزی تهدیدی جدی برای محیط زیست است ، تأکید کردیم و البته تأکید بر ایجاد پارک های جدید است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باید مورد تأکید قرار گیرد ایجاد توسعه شهری است که در عصر حاضر ادامه خواهد داشت ، یادآور شد: توسعه مهم باید در زمینه تعالی انجام شود ، البته آمادگی های خوبی در این زمینه انجام شده است. منطقه ، اما به نظر ما ما روی کامپیوتر کار سختی را از مدیران این منطقه می خواهیم. ما همچنین از جوانان ، مبتدیان ، سازمانهای دانش بنیان و حامیان مالی دعوت می کنیم تا به مدیریت جامعه کمک کنند.

پیرهادی افزود: نماینده خدمات کشوری تهران کار خوبی را انجام می دهد و نمره خوبی می گیرد ، البته ما فاصله زیادی داریم و باید به مسائل اجتماعی ، روابط و ارتباط آن با مردم و همچنین گزارش به دیگران توجه بیشتری داشته باشیم. مردم لازم به ذکر است که هیچ اطلاعاتی در این زمینه وجود ندارد. مدیریت خدمات روستایی از مسائل سرمایه پایتخت ایده خوبی دارد و این ایده باید در این زمان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش وب سایت شهر ، عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از دست اندرکاران کار شهرداری در زمینه پسماند در این شرایط سخت ، گفت: ما آنها را تشویق می کنیم تا از این شیوه ها دیدن کنند تا این تلاش ها را ببینند. علاوه بر این ، خدمات رادیویی و تلویزیونی در این زمینه مرکزی هستند و در بخش آموزش و اطلاع رسانی شهروندان ، همه دستگاهها ، از جمله رادیو و تلویزیون ، باید کار کنند. مردم باید آموزش ببینند و به آنها توضیح دهند که در صورت نیاز به اقدامات احتیاطی ، برای افراد در حال توسعه جامعه چه کاری می تواند انجام دهد. ما از بخش رادیو و تلویزیون درخواست می کنیم که هنگام بازدید از اردوگاه آرادکوه به خدمات رادیویی و تلویزیونی در بخش آموزش مدنی و زباله توجه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا