ورزش

تغییر مسیر ورزش از هانگژو به پاریس/ غافلگیری روسای برنامه‌محور!

به گزارش شفاف، بازی تکان دهنده ایران از هانگژو تا آسیا و دیگر رویدادهای جهان.

وی ادامه داد: با توجه به لغو بازی آسیایی که هسته اصلی همه فدراسیون ها است، نقش بازی و بازیکنان و حرکت اصلی آنها چیست؟ سوال اصلی در مورد فدراسیون ها و روش ها. برنامه آنها برای آمدن است. ماه ها.

کمیته المپیک آسیا تصمیم گیری برای نوزدهمین دوره بازی های آسیایی را که در شهریورماه لغو شده بود را به ماه آینده موکول کرد و پس از یک میزگرد ویژه که بعید است «لغو» بازی ها در همان زمان انجام شود. یکی از گزینه های مورد بحث در این پست باشید. از سوی دیگر، اگر قرار باشد بازی موفق باشد، حداقل یک سال تاخیر در آن لحاظ می شود.

این در حالی است که تا روز قبل از اعلام چین مبنی بر تعلیق به موقع اسپانسر بازی‌های آسیایی، بازی‌های ایرانی «با دست قانونی» برای حضور در این بازی‌ها از جمله کلیه سفرها، جلسات، مشاوره‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گرفت. چرا روی این بازی ها تمرکز کنیم و در مورد آن نتیجه گیری کنیم. حتی با در نظر گرفتن اهمیت این بازی ها، مهم ترین انتخابات ورزشی ایران را به تعویق انداخت تا رئیس جدید این کمیته و کادر آن مشخص شود.

اما اکنون لغو بازی‌های آسیایی و تغییر زمان آن برای بازی‌های نیمه‌نهایی در سال آینده، همه برنامه‌های بازی‌های ایران را تغییر می‌دهد، به‌خصوص که در نقاط مختلف کشور، هم‌پیمانان و ورزشکاران آن‌ها با رویدادهای بین‌المللی خود روبرو هستند.

تاکنون برنامه ریزی هایی برای اعزام مسئولان و مربیان به بازی های مختلف آسیایی انجام شده و حتی تصمیم گرفته شده تا آنها را – قبل از شهریور و بازی های آسیایی – به ورزشگاه های دیگر بفرستند تا سنگ تمام بگذارند. مسافران هانگژو باید روی توان کاروان ایران کاسته شود، اما حالا که این بازی ها از تقویم خارج شده اند، باید رویدادهای آسیایی جهان را در جمع بندی آنها در نظر گرفت.

در عین حال نگاه به کاروان ایران و ارسال نتایج آن به بازی های آسیایی نیز باعث حذف آن از بازی نخواهد شد.

انتقال بازی از هانگژو به پاریس / رهبران متمرکز بر رویداد را غافلگیر کنید!

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی که قرار بود در شهریورماه در هانگژو برگزار شود، به دلیل عقب نشینی چینی ها لغو شد.

پاریس میزبان سی و سومین دوره بازی های المپیک 2024 خواهد بود و تیم های بین المللی و منطقه ای به تدریج در ماه های آینده وارد مراحل مقدماتی این بازی ها خواهند شد. اختتامیه المپیک سال آینده برای مربیانی که همزمان در بازی های آسیایی شرکت می کنند، چالشی است و می تواند باشد، البته اگر برنامه ریزی شود یک سال به تاخیر می افتد.

نیازی به گفتن نیست که المپیک بزرگترین مکان برای همه کشورهاست و دسترسی به این ورزش ها نیز اولویت اصلی تیم ها و ورزشکارانی است که در رویدادهای رقابتی شرکت می کنند. از سوی دیگر حضور پرقدرت و پرقدرت بازی های آسیایی به دلیل تاثیری که بر عملکرد کاروان ایران و کارنامه نتایج و سابقه آن خواهد داشت برای مسئولان اهمیت ویژه ای دارد. اگر قرار است بازی های آسیایی سال آینده برگزار شود، این تیم قصد دارد از منابع و دو نشان خود برای پیگیری اردوی خود استفاده کند.

البته در این صورت مربیان با توجه به جایگاهی که در آسیا و شانس قهرمانی المپیک دارند، پست های متفاوتی به دست خواهند آورد، اما به هر حال شرایط پیچیده تر می شود.چند روز پیش پس از تشکیل پرونده بازی. بازی های آسیایی به احتمال زیاد سه دقیقه دیگر بسته می شود و پس از آن المپیک روی انتخاب آن متمرکز خواهد شد.

در مجموع، تصمیم چینی ها برای خروج زودهنگام از بازی های آسیایی، روند بازی ایران را در کل تغییر خواهد داد. مدیریت در این شرایط بیش از هر زمان دیگری مصمم خواهد بود چرا که انتظارات برای بازی های آسیایی کم نمی شود، بلکه به دلیل فاصله ایجاد شده و فرصت آمادگی و در عین حال میل به نتیجه است. از دیگران. ورزشکار، به ویژه ورزشکار المپیک، قوی خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا