ورزش

تغییر در تیم های صدرنشینی جام تکواندو تکواندو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و هشتمین دوره لیگ دسته یک تکواندو «جام نقش جهان» یادواره «شهید شاهرخ ضرغام» سردار ورزش کشور امروز دوشنبه دوم آبان ماه برگزار می شود. و 12 بازی هفته سوم. اما چهارمی در خانه تکواندو دنبال شد سرانجام لباس خانگی کن با کسب دو پیروزی مهم امتیاز خود را به 12 رساند و به بالای جدول صعود کرد.

در این مسابقات 16 نفر از بازماندگان یاد و خاطره محمدرضا را گرامی داشتند پدرباشگاه تکواندو پارسیان، دانشگاه آزاد اسلامی، تعاونی گمرک شهید رجایی بندرعباس، فرمانیه، ورزش حضرت سیدالشهدا اهواز هیئت تکواندو نوشهر لوازم خانگی کن مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه نیروی زمینی ارتش شرکت بازرگانی هموطن آریا بوشهر ساج چوب همدان ورزش مناطق مقاومت، نفت خیز در جنوب و تجهیزات بارمان ملحفه توسان رقابت می کنند.

احزاب مخالف و مرحوم محمدرضا پدر که قبل از شروع بازی های این هفته رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند مهمترین بازی این هفته را انجام می دهند که حاصل تلاش شاگردان غنا و معینی فر با تساوی 4 و تقسیم است. نقطه. حسام رحیمی، محمدحسین نایبی، فرزاد عالمی و پرهام خاوری چهار تکواندوکاری هستند که در این تیم قهرمان شدند. فوت کرد پدر ابوالفضل جودکی، پوریا ربیعی، علی اصغر شهبازی و علی رضا حضور داشتند. ثمینی آنها همچنین چهار نفر را برای مقاومت بردند.

مقاومت قبل از این یک ملاقات دانشگاه آزاد اسلامی برنده شد. ولی یکی فوت کرد پدر 6 تا 2 نتیجه من می خواهم خانه اش را ترک کرد. حسام رحیمی وابلفضل جودکی دو تکواندوکار برنده این تیم و برای شاگردان زوار و تیم تجهیزات خانگی محمد طاهر آذرپیرا ابوالفضل هستند. پیرحیدریصدرا مقدمی، امیرحسین امجدیان، پارسا کریم و سید مجید ابراهیم حسینی با به ثمر رساندن پیروزی 8 بر صفر مقابل گمرک بندرعباس، 6 گل “کانی” را به ثمر رساندند. من دیده ام رهبر باشید

در رده بندی، دو گروه نیروی زمینی ارتش و ستاره ایران با 9 امتیاز و اختلاف 9 امتیاز دوم و سوم و دو گروه مقاومت و محرومان 7 امتیازی هستند. پدر خانه های چهارم و پنجم دارند. ابزار گروه 6 نقطه ای ملحفه و توسانمنطقه نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه های ششم تا هشتم قرار دارند.

نکات مهم هفته سوم:

بهترین مراقب: خیرالله قلی زاده – اپلیکیشن ملحفه توسان

بهترین معلم: علی اشرف قنبری – مقاومت

بهترین تکواندوکار: امیرحسین علی دوست – ستاره ایران

بهترین داور: ابراهیم شرقی گیلان

نتایج کامل بازی های هفته سوم:

ستاره ایران 6 – تعاونی شهید رجعی بندرعباس 2
دانشگاه آزاد اسلامی صفر – باشگاه مقاومت 8
فرمانیه سفر – ابزار بارمان و ملحفه توسان 8
درخت تکواندو نوشهر 3- محلی با نفت در جنوب 5
لوازم خانگی قابیل ۶- عمر طولانی محمدرضا پدر 2
ورزش با شکوه سیدالشهدا اهواز 3- شرکت بازرگانی همکار آریا بوشهر 5

بهترین های چهار هفته:

بهترین مراقب: حسین سالم پور – مقاومت

بهترین معلم: حسین معینی فر – متوفی پدر

بهترین تکواندوکار: کسری مهرعلی زاده – نیروی زمینی

بهترین داور: امیر موسی زاده – تهران

نتایج کامل بازی های هفته چهارم:

ستاره ایران 6 – ورزش با شکوه سیدالشهدا اهواز 2
دانشگاه آزاد اسلامی 5- مناطق نفت خیز جنوب 3
درخت تکواندو نوشهر 5- مجتمع فرهنگی و بازی Javane 3
باشگاه مقاومت 4 – عمر طولانی محمدرضا پدر 4
نیروی زمینی نبرد 6 – شرکت بازرگانی همکار آریا بوشهر ۲
لوازم خانگی کن 8 – تعاونی گمرک شهید رجایی بندرعباس صفر

دکمه بازگشت به بالا