ورزش

تعجب صادق محرمی از حرکت عجیب مورینیو/عکس

پیروزی دو گل تاتنهام برابر دینامو زاگرب باعث صعود به دور چهارم لیگ اروپا شد ، اما شب گذشته یک اتفاق غیرمنتظره منجر به حذف شاگردان ژوزه مورینیو از این رقابت ها شد.

دیدار دو تیم با تساوی بدون گل دینامو زاگرب به پایان رسید تا اختلاف بیشتر شود. در دقیقه 106 ، این دیناموزاگرب بود که گل سوم را در دروازه تیم لندنی به ثمر رساند ، که تاتنهام را با تساوی غیرمنتظره و ناامیدکننده روبرو کرد.

اما ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام شب گذشته کار جالبی انجام داد. پس از مسابقه ، او از باشگاه بیمه دینامو زاگرب بازدید کرد و بازیکنان تیم را برای عملکرد بی نظیر آنها تشویق کرد. متأسفانه این جمله زندگی بازیکنان این تیم کرواسی را شاد کرده است.

حقایق جالب در مورد بازیکنان دیناموزاگرب پس از تماشای بازگشت ژوزه مورینیو به بازی در پاسخ به ستاره ایرانی این تیم ، صادق محرمی ؛ در حالی که محرم از اقدامات پرتغالی متعجب به نظر می رسید ، چشمان او شاهد این امر است.

مورینیو همچنین در یک کنفرانس مطبوعاتی از دینامو زاگرب تمجید کرد و گفت: “آنها همه چیز را در زمین نشان دادند ، عرق کردند ، انرژی را گذاشتند ، آنها جان خود را دادند و خون ریختند ، در پایان بازی حتی Ala از خود اشک ریخت. خوشحال ، بسیار فروتن ، بسیار آماده … که دوست دارم کنار آنها باشم ، طرف مقابل همان است که تکرار می کنم ، هم تیمی هایم ، من آنجا بودم و اینطور نبود که “آنها یک بازی مهم انجام می دهند.”

صادق محرمی از عکس مورینیو تعجب کرد

بیشتر بخوانید: لیست گروه های مخالف سوریه در مواجهه با ایران

253 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا