سلامت و تندرستی

تصاویر | قوی‌ترین شاسی‌ بلند جهان که ۱۰ برابر سانتافه قدرت دارد

مجموع قدرت این موتورها به رقم قابل توجه 2000 اسب بخار می رسد که شتاب 0 تا 100 را در 1.9 ثانیه برای این خودرو به ارمغان می آورد. Deriko Dragon با چنین ارقامی در بین قدرتمندترین و سریع‌ترین SUV‌های تاریخ قرار می‌گیرد.

ابعاد، وزن و طراحی

Drakeo Electric Drakeo بر اساس شاسی مونوکوک فیبر کربنی تولید خواهد شد. طول این SUV الکتریکی 5054 میلی متر و عرض آن 2057 میلی متر است. طول آن 1600 میلی متر و وزن آن 2254 کیلوگرم است. از این مشخصات باید گفت که Drago Dragon نسبت به رقیبی مانند Tesla Model X طولانی تر و عریض تر است. در عوض 255 کیلوگرم سبک تر از مدل P100D است. در عین حال دارای ارتفاعی است.

دریکو تاکید کرد که استفاده از شاسی مونوکوک فیبر کربن دو برابر سازه استحکام را به همراه دارد و وزن را تا 50 درصد کاهش می دهد.

تصویری از قدرتمندترین SUV جهان که 10 برابر سانتافه قدرت دارد

از نظر طراحی، Deriko Dragon را باید به عنوان یک SUV خاص توصیف کرد. این خودرو توسط استودیوی ایتالیایی Granstudio لویی ورمیر طراحی شده است. بدون شک Gullwing یک در شایسته است که به عنوان برجسته ترین SUV آمریکایی در نظر گرفته شود. بدنه کوپه مانند، رینگ های آلیاژی 23 اینچی و دریچه های هوای بزرگ در سپر از دیگر ویژگی های دراگون در نمای بیرونی است. بد نیست بگوییم که هوا از طریق کابل و پوشش مخصوص به این فضا وارد و خارج می شود.

دراکو اژدها

در داخل کابین، صفحه نمایش لمسی 17.1 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی از ویژگی های منحصر به فرد دراگون محسوب می شود. همانطور که انتظار می رفت، صفحه نمایش عریض برای ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده است. علاوه بر این صفحه نمایش ها، دو صفحه نمایش کوچک در کنار داشبورد تعبیه شده که تصویر دوربین جانبی را در اختیار راننده قرار می دهد. دریکو فکر کرد که مسافران را از پشت لگد می زند و دو لوح سنگی بزرگ را پشت صندلی های جلو می گذارد.

جزئیات فنی Driko Dragon

Derricko ادعا می کند که Dragon “قوی ترین، سریع ترین و لوکس ترین SUV تا کنون” است. همانطور که در ابتدا گفتیم این خودرو از یک موتور چهار موتوره با قدرت 2000 اسب بخار بهره می برد. بر اساس این نیروگاه قدرتمند، دراگون می تواند تنها در 1.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت یا 97 کیلومتر در ساعت برسد که یک رکورد شگفت انگیز است. این اژدهای الکتریکی یک مایل را در 4 دقیقه و 9 ثانیه طی می کند و می تواند در یک خط مستقیم به سرعت 200 کیلومتر یا 322 کیلومتر در ساعت برسد. اگر این رکوردها برآورده شوند، مطمئناً دراگون بنزینی، هیبریدی و SUV الکتریکی را شکست خواهد داد!

تصویری از قدرتمندترین SUV جهان که 10 برابر سانتافه قدرت دارد

برای مقایسه بد نیست تسلا مدل X با موتور 1020 اسب بخاری در 2.5 ثانیه شتاب بگیرد. این SUV الکتریکی مسافت یک چهارم مایل را در 9.9 ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن 262 کیلومتر در ساعت است.

هیچ جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری دراگون وجود ندارد، اما دریکو می گوید 420 کیلومتر یا 676 کیلومتر است. شاسی فوق العاده الکتریکی با فناوری شارژ سریع 500 کیلوواتی سازگار است.

Drico Dragon از سیستم تعلیق بالایی بهره می برد و راننده می تواند با کمک آن ارتفاع خودرو را تغییر دهد. سه حالت برای تصفیه سطح وجود دارد که عبارتند از Tarmac، Cruise و Overland. برای اولین بار ارتفاع خودرو 163 میلی متر تعیین شده است. در مورد دوم این رقم به 213 و در مورد سوم به 315 میلی متر رسید.

سیستم ترمز Dragon شامل دیسک های کربن سرامیکی 420 میلی متری در جلو و 410 میلی متری در عقب است. این دیسک ها به همراه کالیپرهای پیستونی در جلو و شش پیستونی در عقب، Darico Dragon را متوقف می کنند.

قیمت و زمان تحویل

این استارتاپ آمریکایی برای اولین محصول SUV خود قیمتی معادل 290 هزار دلار تعیین کرده است. این عدد در مقایسه با سدان GTE که 1.25 میلیون دلار فروخته می شود کم به نظر می رسد! طبق برنامه ریزی ها، Deriko Dragon تا سال 2026 با محدودیت تولید سالانه 5000 دستگاه وارد بازار خواهد شد. علاقه مندان به خرید این اژدهای برقی می توانند با پرداخت 500 دلار ثبت نام کنند. در صورت انتخاب نسخه پیش پرداخت، مبلغ پیش پرداخت به 5000 دلار افزایش می یابد. تنها 99 دستگاه از این مدل تولید خواهد شد.

تصویری از قدرتمندترین SUV جهان که 10 برابر سانتافه قدرت دارد

قدرت موتور این خودرو بیش از 10 برابر سانتافه است که حدود 200 اسب بخار قدرت دارد.

5858

دکمه بازگشت به بالا