حوادث

تشدید آلودگی هوای اصفهان و تذکر نماینده به رئیس‌جمهور و دو وزیر

ده شهر در منطقه اصفهان تحت تأثیر آلودگی هوا قرار گرفته اند

رسالت:

در توصیف این بنای تاریخی گفته شده است: اصفهان در طول تاریخ همیشه در توسعه اسلام و ایران درخشیده است ، امروز روز خوبی نیست. با نادیده گرفتن اجرای قانون هوای پاک تولیدات صنعتی و مسافران ، دلیل اصلی آن آلودگی هوا در مناطق شهری امروز است. در سال 1999 ، با وجود لخته شدن خون ، مدارس و برخی از امکانات تعطیل شد.

نماینده اصفهان در اخوان المسلمین نیز با انتشار عکسی از آلودگی هوای اصفهان از صفحه خبرگزاری آنلاین سی وی نت در اصفهان در حساب اینستاگرام خود نوشت: گرچه امیدی به نتایج آن ندارم اما به The رئیس و وزیران دادرسی و دادگستری مناطق روستایی در مورد آلودگی هوای اصفهان.

ده شهر در منطقه اصفهان تحت تأثیر آلودگی هوا قرار گرفته اند

رئیس اجرایی مدیریت Cfais استانداری اصفهان از تعطیلی 10 شهر منطقه به دلیل افزایش آلودگی هوا در 2 روز گذشته در آلودگی نظرسنجی روز چهارشنبه خبر داد.

منصور شیشه فروش با اشاره به ده شهر منطقه اصفهان که تعطیل شده اند ، گفت: در نتیجه استقبال از کارگران در مورد آلودگی هوا و مقررات در وزارت کشور ، همه مسئولان ، نهادهای عمومی تعطیل می شوند. فردا در پادشاه ، بخش صنعت و بانکهای 10 شهر منطقه. اصفهان ، نجف آباد ، شاهین شهر ، مبارکه ، خمینی شهر ، لنجان ، فلاورجان ، برخوار ، کاشان و آران و بیدگل ده شهری هستند که فردا تعطیل هستند.

وی با یادآوری اینکه تصمیمی برای ادامه تعطیلی به دلیل آلودگی هوای اصفهان طی روزهای آینده اتخاذ نشده است ، یادآور شد: خدمات ، کمک و تجهیزات پزشکی این شهرها امروز به محل کار خود آورده می شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان توصیه کرد: به دلیل آلودگی هوا از سفر به شهرهای مذکور خودداری کنند و حتی الامکان در خانه های خود بمانند.

منابع: فارس و سی وی نت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا